Registracija

Registrujte novi nalog.

Ako ste već ranije registrovali nalog, ulogujte se.

Ukoliko ste ranije otvorili nalog preko Facebook-a ili Twittera prijavite se ovde. Otvaranje novih naloga na ovaj način nije više moguće.

Isprobaj igre bez prijavljivanja

Mozete anonimno probati sve igre, ali Vam se neće uračunati poeni. Izaberite linkove na vrhu stranice da igrate igre.






Reset rang liste 1. maja

Da bi sprečili otvaranje velikog broja duplih naloga, odlučili smo da od 1. maja uvedemo plaćanje za ulazak na rang listu putem SMS poruke. Svi igrači koji budu ušli u rang listu će automatski dobijati rotaciju pitanja. Nakon ovoga ćemo ponovo imati realne rezultate i objavljivaćemo rang liste na kraju svakog meseca kao što smo radili prvih par meseci rada sajta.

Zbog ovih izmena ostaje otvoreno pitanje ukupne rang liste. Razmišljamo da bi najbolje bilo da se od prvog maja nulira ukupna rang lista. Ovo ne znači da ćete trebati ponovo da igrate igre iz prethodnog perioda, već da se igre za datume pre prvog maja neće računati u ukupnoj rang listi. No, pre nego što uradimo ovako radikalan potez, želeli bi da pročitamo šta Vi mislite o tome...

Postavio Supervizor, 08.04.2010.

Komentari

Svidja mi se ideja.
Nadam se da ce biti i efikasna. - Dule79 2010-04-08

Dajte još malo informacija. Da li će plaćanje biti jednokratno ili na mesečnom nivou? Kolika će biti cena?
U svakom slučaju podržavam eliminisanje prevaranata! - exy 2010-04-08

Stvarno dajte još koju informaciju.Ja ne zarađujem pošto sam student pa me zanima koliko će se plaćati. - Mikser 2010-04-08

Jos pregovaramo oko uslova sa mobilnim provajderima, ali najverovatnije ce se placati 300 dinara i uplata ce vaziti 6 meseci. Dakle, 50 dinara mesecno. Mislimo da ovo nije puno, jedna flasa Coca-cole vise kosta. U svakom slucaju, igranje igara ostaje besplatno, placace se samo ulazak u rang listu. Glavno pitanje je da li da se do sada osvojeni poeni uracunavaju ili krecemo od nule? - Supervizor 2010-04-08

Meni je svejedno,ne zanima me rang lista,nemam nameru da placam,igram zbog zabave i licnog zadovoljstva. - Oljenjka 2010-04-08

Slazem se sa Oljenkom - Dejan Sekulovic 2010-04-08

Ok, onda da preformulišemo: ako neko ne želi da se rang lista nulira prvog maja, neka se javi. - Supervizor 2010-04-08

Mislim da oni koje lista ne interesuje i ne treba nista da pisu ovde, osim ako nemaju neki konstruktivan savet. Ja bih voleo da vidim tu listu, da znam gde mi je mesto, ali po meni, opet tu postoji neresiv problem. Naime, 300 dinara je mala cifra, i prevarantima nece biti nikakav problem da uplate 900, 1200 ili koliko vec dinara da bi opet imali prednost u odnosu na ostale. S druge strane, uvodjenje vecih naknada za ulazak na listu bi oteralo masu postenih igraca, sto nikome nije cilj. Sto se tice brisanja svega sto je bilo do sad, mislim da je dobra ideja, dace motivaciju svim postenim igracima i iznervirati prevarante, dve muve jednim udarcem. - Kalimist 2010-04-08

Meni je sasvim svejedno . Ionako sam 700. na rang listi , a ovaj vaš potez podržavam u potpunosti , mada sam tu kao i Oljenjka - igram isključivo iz zadovoljstva i nije mi bitno koji sam na rang-listi i da li me na njoj uopšte ima , tako da sigurno neću koristiti tu uslugu !

Pozdrav - Nebojsha 2010-04-08

@Nebojsa: nema problema, nikoga necemo terati :) Svakako nije glavni cilj da se zarade neke velike pare, vec da rang lista dobije neki smisao. I Vi verovatno ne bi bili na poziciji 700 da svi igraju posteno. - Supervizor 2010-04-08

Ja nemam nista protiv toga da dosadasnji rezultati ostanu, ali da odstranite sve one koji imaju vise od par rezultata vecih od 207. Ne znam zasto vam je to tesko da uradite? Dalje, kao sto rece Navras, 300 dinara za 6 meseci je objektivno niska cena, pa ce ponovo biti prevaranata. Doduse, sigurno u manjem broju, ali ce vasa obaveza prema postenim igracima biti veca, pa cete tek tada, iz obaveze prema postenima, morati da eliminisete prevarante. Sad glavno: kako da eliminisete nekoga ko je PLATIO n*300 dinara da bi 'zeznuo' rotaciju pitanja? - Цане Вукић 2010-04-08

Evo predloga: pre uplate upozoriti poterncijalnog korisnika da supervizor ima apsolutno pravo da ugasi nalog ako proceni da se isti koristi na neposten nacin. - Цане Вукић 2010-04-08

@petar_m: ne mozemo da odstranimo jer jednostavno nemamo nikakav dokaz. Desilo se da smo u proslosti brisali neke naloge pa su se ljudi javljali da se zale, a neki i da nam prete. Pustili smo od sutra rotaciju za 30-tak naloga, pa gledajte efekte za par dana. Sto se tice cene - zbog pravila 80% prevaranti mogu da skupe maksimalno 3 dana sa pitanjima. Dakle, sa jednim nalogom mogu da vide 3 dana maksimalno, sa 2 naloga 6 dana, itd. U najboljem slucaju, treba minimum 10 naloga da bi se ceo mesec mogao odigrati sa perfektnim rezultatom. I to samo ako imaju bas takvih 10 naloga koji imaju potpuno razlicite "dane". Posto je mala sansa za to, trebace im jos naloga da pokriju sve, verovatno je realno 15 do 20 naloga, zavisi kako "ubode". Ako ce neko stvarno da plati 4500 dinara da bi bio prvi, onda mu svaka cast - nama ce se onda isplatiti da smisljamo sasvim posebna pitanja za tu osobu - pitanja koja niko drugi ne dobija. - Supervizor 2010-04-08

Razumem. Samo, ja za svojih 50 dinara mesecno necu da vidim nikoga sa 207 pa 67 pa 213 poena pored sebe na rang listi! :D Sad ozbiljno, kako neko moze da vam preti? Pa, niste vi nacionalno dobro, ili javni servis! Vi imate pravo, ako hocete, da eliminisete sve postene igrace, a da pustate pevarante. A, sta mislite da one koji opet budu imali s vremena na vreme 207-ice prebacite na posebnu listu, pa nek se medjusobno takmice u gluposti? - Цане Вукић 2010-04-08

Samo mi pojasnite:Kako nije moguće da se neko prijavi na dva nalogai da samo 2 x plati?Hvala unapred! - gagagenije 2010-04-08

I,vrlo sam ZA nuliranj rang liste od 1.05.2010.! - gagagenije 2010-04-08

@gagagenija: moze neko da se prijavi sa 2 naloga i da 2 puta plati, ALI nalozi koji plate ne dobijaju ista pitanja istog dana, tako da mu 2 naloga nije dovoljno da moze da vara sistem. - Supervizor 2010-04-08

@petar_m: u pravu ste, definivno cemo napisati i uslove koriscenja. Svaki takmicar koji bude imao sumnjivo visok broj poena ce npr. 2 ili 3 dana dobijati specijalna pitanja (koja nema niko drugi) i ako broj poena bude drasticno razlicit (npr. ispod 120 poena tim danima) onda im sledi iskljucenje. - Supervizor 2010-04-08

Šta je to što će igrače koštati 50 dinara mesečno? Rotacija pitanja? Zar se to nemože uvesti bez novčane nadoknade? Mislim da ćete mnoge igrače odvratiti od igranja. - dr.robert 2010-04-08

Ovaj novi sistem nije loš.Demokratski je.Ko hoće u rang listi mora da plati a svi mogu igrati igre.A što se tiče brisanja ukupne liste,meni je svejedno. - Mikser 2010-04-08

Ja sam za nuliranje ukupne rang liste jer su se mnogi igraci kasnije registrovali pa samim tim i dobijali po 80 posto poena za vecinu igara sto opet nije pravi skor ni izmedju postenih igraca a ukoliko bude placanje za rang listu,hocemo li mi iz Republike Srpske imati pravo ucesca ukoliko ne koristimo ni jednu telef. mrezu iz Srbije? - Donald 2010-04-08

@dr.robert: ne rotacija pitanja nego ulazak na rang listu. Rotaciju smo vec probali i ne vredi. Neki igraci jednostavno otvore po 20 naloga i nakon 2-3 dana vide sva pitanja za taj mesec i onda rotacija ne vredi. Konkretno, od prvih 100 igraca, 40 i nesto su imali rotaciju ukljucenu vec na pocetku meseca, ali ste i sami videli sta se desava. Sa sistemom placanja vise nece biti tako lako i primamljivo da se otvara 20 naloga. Ne verujemo da cemo ikoga oterati: igranje ostaje besplatno. Igraci koje ne zanima rang lista je svakako nisu do sada ni gledali, a ove koje zanima nisu mogli da je koriste jer je zatrpana laziranim nalozima. - Supervizor 2010-04-08

@Dallibort: ako bude sve u redu, placanje ce biti moguce iz sledecih zemalja: Srbija, Švajcarska, Hrvatska, BiH, Slovenija, Slovačka, Švedska, Norveška, Nemačka i Francuska. - Supervizor 2010-04-08

Moze se varati i sa jednim nalogom jer postoji greska u programu i uvek se moze imati maksimalno poena, tako da je nebitno kolika ce biti mesecna pretplata, jer je dovoljan jedan nalog! Mislim da to treba ispraviti, ja sam slucajno provalio, ali ne zelim ovde javno da kazem gde je greska, da ne bi bilo jos prevaranata! - mitarsilni 2010-04-08

Odlicna ideja i placanje,i brisanje liste,mnogo je nas koji smo kasnije krenuli i u startu smo u nenadoknadivom zaostatku...Moj je predlog i da od 1.7. do npr 15.9. ne bude smanjivanja 20%,zbog godisnjih odmora! - NebojsaJevtovic 2010-04-08

@Dulio,dobra ideja,jedino sto ne mogu da stignem na svoj red za racunar pre 22h,pitanje je koliko je izvodljivo? - NebojsaJevtovic 2010-04-08

Ako je neko cesto negodovao u vezi liste onda sam to bio ja.A sada pred najavljeno moguce resetovanje i bez obzira sto mi je u neku ruku krivo , jer to je kao da obrisete posten minuli rad ipak sam za.Slazem i sa uvodjenjem placanja samo se bojim da ce i pored svega opet biti "genijalaca".Zasto ne uvesti pravilo jedan racunar-jedan nalog ,a takodje i pri pojavi prvih nenormalnih rezultata transparetno, da bude svima uocljivo, obrisati naloge istih - raborg 2010-04-08

@raborg: jedan racunar - jedan nalog ne mozemo da uvedemo jer ne mozemo da imamo kontrolu nad ovim prvim delom: "jedan racunar". Jedina informacija koju mi dobijamo je IP adresa, a u nekim slucajevima imate i stotine ili hiljade ljudi iza iste adrese. Tipican primer je fakultetska mreza i kablovski Internet. - Supervizor 2010-04-09

@biljana-njegos, procitajte par komentara iznad pise iz kojih zemalja ce biti moguce placanje. A pare u ovom slucaju nista ne kvare, samo pokusavamo da popravimo nesto sto trenutno nikako ne funkcionise. - Supervizor 2010-04-09

Nisam sigurna da sam Vas razumela... Da li cete ostaviti mogucnost igranja Slagalice bez placanja igracima kojima nije bitno da budu na rang listi?
- vesnavignjevic 2010-04-09

@vesna: da. - Supervizor 2010-04-09

Zar onda nece biti moguce da se jedan nalog plati a sa druge strane se otvore 20 besplatnih naloga i opet ko zeli da vara imace max broj poena? - Gale Djordjevic 2010-04-09

Poslao sam Vam na mejl info@tvslagalica.com gde se javlja problem! Nadam se da ce Vam to pomoci i da se me razumeli! Pozdrav - mitarsilni 2010-04-09

slazem se da treba nesto preduzeti - Bojana i Aleksa 2010-04-09

Igram sebe radi, zabavljam se. OK ste. - Sanja 2912 2010-04-09

@Gale: nece biti moguce jer onaj ko plati ne dobija ista pitanja kao ovi sto igraju besplatno. - Supervizor 2010-04-09

Zar nije moguće da se prati korisnikov IP? Mnoge zabavne igre mogu da vide da li neko igra sa dva ili više naloga. Kada se sigurno utvrdi, tog igrača banuju. Sad osim ako neko oće da potroši 25000 dinara na 20 IP-ova svaka mu čast :D - Bole Bozovic 2010-04-09

Ja cu ipak sacekati mesec dva da vidim da li ce biti i dalje prevaranata , kako bi se osecao da dam 300 din a nista se ne promeni - Gale Djordjevic 2010-04-09

NIJE LOŠA IDEJA JER STVARNO NEMA SMISLA DA NEKO IMA VIŠE NALOGA I DA BUDE UVEK PRVI, ZAR NIJE DOVOLJNO DA SE LEPO ZABAVLJAMO? - maki9 2010-04-09

@Bole: za IP smo vec napisali par komentara iznad. - Supervizor 2010-04-09

KAO ŠTO Gale Đorđević PIŠE, NEKO ĆE OPET OTVARATI VIŠE NALOGA, MOŽDA DA SE UVEDE REGISTROVANJE SA TAČNIM LIČNIM PODACIMA KOJI BI, NARAVNO, BILI SAMO U VAŠOJ DATOTECI? AUTOMATSKA ROTACIJA PITANJA-DA, KAO I PLAĆANJE ZA ULAZAK NA RANG LISTU. - maki9 2010-04-09

tako treba...pa nemoguće je da neko zna ama baš sve....od fizičara do fudbalera iz fk zvižd... - rodjak 2010-04-09

Kao i sve u nasoj zemlji,ni jedna obicna internet igrica ne moze da prodje bez prevaranata i mahinacija,sramota.Zbog takvih peveranata i glupana ceo sistem se menja na stetu ostalih.Ideja je dobra i treba da se nulira lista,a sto se tice placanja mislim da za vecinu to biti samo jos jedan udarac p odzepu,u mom slucaju placati necu sigurno,a kad budete pravili turnir javicu se pa cemo da vidimo koliko ko zna.Pozdrav - Djipalo Junuz 2010-04-09

A to igranje besplatno oće li biti da se pitanja ponavljaju kao ova opcija koja sad postoji Igraj probnu igru ili će svaki dan biti različita? - Mikser 2010-04-09

@Mikser: Igranje besplatno ostaje potpuno isto kao sto se sada igra, samo sto Vam rezultat ne bude upisan u rang listu. Sve ostalo ostaje isto. - Supervizor 2010-04-09

Interesantno,nema sta...:)
U svakom slucaju naplata takse da se vidi koliko si pametan je odlican sistem,cak ga i Mensa primenjuje.:P
Salu na stranu,sto se mene tice sve inovacije za koje mislite da ce biti uspesne neka se isprobaju,tako da se nicemu ne protivim,tj.imate moju skromnu podrsku.
Sad na svakome od nas je da odvoji odredjenu svotu ili ne...
Nego,zanima me,ako ne platim,hocu li moci da vidim bar prosek poena po mesecu,kako ne bih trosio vreme na racunanje?
A,ako se vec uvodi placanje,hoce li mozda nekim slucajem postojati nagrade za prvoplasirane u mesecu?
Unapred hvala.:) - Aleksandar Tot 2010-04-09

@Aleksandar: da li ce moci da se vidi prosek poena jos ne znamo da kazemo, dok ne bude tehnicki realizovano odvajanje igraca koji placaju i koji ne. Ako nije previse komplikovano, trudicemo se da i dalje bude moguce. Sto se tice nagradne igre, razmisljali smo vec o tome, mada postoje dva potencijalna problema. Prvi je sto se time stvara dodatna motivacija za varanje sistema (ali ajde, sa time svakako pripremamo da se borimo), a drugo je sto jos ne znamo kakve su potrebne pripremne radnje sto se tice pravne strane u pogledu organizovanja nagradnih igara. Videcemo u toku maja kako ce da se odvija cela ova prica, pa cemo onda moci da donosimo neke odluke. - Supervizor 2010-04-09

Ok.Hvala na odgovoru.:)
Nadam se da cete ovaj put imati vise srece...I jos jedno pitanje,malko sam dosadan,ali...:)
Posto se nulira rang lista,ako neko odluci da recimo posle 2-3 meseca uplati ulazak na rang listu,hoce li mu se uopste obracunavati poeni za prethodne mesece,u ukupnoj rang listi,ili ce mozda postojati samo mesecni rejting? - Aleksandar Tot 2010-04-09

@Aleksandar: dobro pitanje, to jos nismo odlucili. Nezgodno je, jer neko igranjem bez rotacije moze da skupi puno poena i onda da bude medju prvima na ukupnoj rang listi. Izgleda da imamo 2 opcije: ukidanje ukupne liste (da ostane samo mesecna) ili da uvedemo neki "penal" za igrace koji se kasnije registruju. Recimo, da im se odbije 20% poena od igara koje su odigrali pre registracije. - Supervizor 2010-04-09

Pa mozda bi bilo dobro da se naprave odvojene rang liste, za one koji plaćaju i one koji ne plaćaju. Naravno prvi na rang listi od onih koji plaćaju dobijaju neku nagradicu dok ovi "obični" igraju iz zabave.Sad naravno ni ta nagradica ne bi trebala da bude nešto posebno, mozda neka knjigica ili tako nešto. - Bole Bozovic 2010-04-09

Zasto se lepo ne organizuje turnir koji bi se igrao kao u pravoj slagalici,e onda bi bilo ok da se placa ali i da ima nekih nagrada,bilo bi zanimljivije a ne bi moglo da se vara. - Djipalo Junuz 2010-04-09

Opet moze da se vara: pomoc prijatelja, google-a, itd... - Цане Вукић 2010-04-09

Još samo jedno pitanje:Postoji li mogućnost ,da se od 1.maja,prosto prijavimo i pod drugim imenom.Ja bih npr.:Gaga Zeljić ! - gagagenije 2010-04-09

I još nešto:Na jednom istom kompu igramo i tata i ja !Šta ćemo sa tim!?(on ,naravno ne voli kompjuter,pa se koristi mojim adresama ) - gagagenije 2010-04-09

Pa dobro, pomoc prijatelja i nije tolika pomoc. Ne znaju prijatelji odgovore na sva pitanja. Pomoc google-a je korisna ako mozes da kuckas "brzinom svetlosti" i ako ti je internet stvarno brz :D - Bole Bozovic 2010-04-09

google jedino pomaze u igri ko zna zna. Mozda da malo skratimo vreme? - Supervizor 2010-04-09

@gagagenije: mozete vi vec i sada da promenite ime koje se ispisuje, samo odete na vas profil. - Supervizor 2010-04-09

Treba stvarno skratiti vreme u igri ko zna zna!!!Na ta pitanja ili znas odgovor ili ne znas,nema potrebe ostavljati toliko vremena da pojedinci traze odgovore preko gugla!!! - mladenbg 2010-04-09

slazem se sa Mladenom.ideja vam je odlicna - Dragan Dimitrijevic-Zeka 2010-04-09

Lepo zamišljeno, ali sada kada se naplaćuje igra pa kada se pravi rang lista e pa gospodo onda mora i nekakav nagradni fond da postoji. Za koje babe zdravlje da plaćamo. Ja jednostavno hoću da se igram i kroz igru nešto i da naučim.A to što kažete o prevarantima ima istine ali sledi i pitanje,zašto sa jednog računara ne bi moglo da igra više igrača?To odmah izgleda kao prevara anije.Vi gospodo kda uvodite naplatu budite toliko sposobni pa za svakoga igrača sa jednog kompjutera dajte novi zadatak i onda nema prevare,nemože to tek tako preko kolena hoćemo lovu.Uvedite pa će te videti koliko će te imati igrača.Pozdrav - radisap 2010-04-09

@radisap: Vasi rezultati sasvim jasno pokazuju zasto Vam ovo smeta ;) Sad ozbiljno: niko nije napisao da nece moci da igra vise igraca sa istog racunara, gde ste to procitali? Sem toga, rekli smo da ce svako ko placa dobijati posebna pitanja iz rotacije. Dakle, nista od ovoga zbog cega se bunite nema smisla. Sto se tice nagrada, nagrada nece biti za sada jer nikakvih para jos nema, a ne zelim da pricam koliko je vec para potroseno na web hosting do sada. Na pare od SMS naplate se u proseku ceka od 3 do 5 meseci, tako da nagrade, ako ih uopste bude, mozemo poceti deliti tek kada bude jedno 5-6 meseci funkcionisao sistem i kada pokrijemo troskove. Mi trenutno odvajamo svoje vreme i novac samo da bi se vi besplatno zabaljali, i nemamo nista protiv da tako ostane i u buducnosti, samo nam nemojte prosipati tu pricu o "lovi preko kolena". Uostalom, Internet je slobodna teritorija, ako mislite da mozete bolje, sto ne napravite svoj sajt? Mozda i mi dodjemo da igramo tamo ako bude bolji. - Supervizor 2010-04-09

Svi koji imaju više od jednog naloga treba da plaćaju...ne vidim razlog da se ostali diraju...pa baš ako je nekom stalo do toga da bude prvi, (a onda je očigledno u pitanju neki kompleks) nek plaća za svaki nalog koji otvori... - boccca 2010-04-09

Ja ovde ništa ne kontam?! Da li uopšte ima ljudi koji žele da budu pogrešnim putem prvi!? Koja je poenta?! S jedne strane je zabava, a s druge izgleda korist (koje mislim da nema) i kompleks! Povećajte cifru... - Mishko86 2010-04-09

@Supervizor Nisam čitao komentare poslednjih dana i vidim da se ovde rasplamsala diskusija. Ne nasedajte na provokacije, podržavam Vas i uviđam trud i finansije koji ste uložili i koje ulažete i dalje. Takođe mislim da niste pohlepni i da je 50 RSD mesečno prihvatljivo. Da biste izbegli duplirane naloge uvedite da se po jednom broju mobilnog telefona može registrovati samo jedan nalog. Pa ako se nekom isplati da kupi još 15-20 posebnih SIM kartica onda stvarno treba da se preispita... - Fellow 2010-04-09

i usput kakvu je grešku mitarsilni prijavio, živo me zanima... Čovek ima maksimum poslednjih dana i vrlo moguće da je našao neku "rupu" u sistemu - Fellow 2010-04-09

@Ctl Fellow: ovo za mobilni telefon je odlicna ideja, napravicemo. Sto se tice propusta koji je mitarsilni prijavio, bice onemoguceno i to sto nam je poslao od 1. maja. - Supervizor 2010-04-09

Ama ljudi sajt je vaš ali ideja nije vaša pa će te verovatno i vi morati nekome da platite za autorska prava ukoliko ne izmenite sistem igri.Isuviše ličite na nekoga a niste mu rod.Pozdrav. - radisap 2010-04-10

sve sami prevaranti - zoran vukosavljevic 2010-04-10

@radisap: Autorska prava za šta? Ovo nije televizija, nije televizijski kviz, ovo je Internet sajt. Na koji mi to sajt previse ličimo? Znamo na šta mislite, ali ne možete iznositi optužbe bez ikakvog osnova. Ideja nije ni njihova! Igra Moj Broj je iz jednog francuskog kviza iz 80-tih godina, Skoćko iz američkog, naša igra Ko zna zna je drugačija, više kao kviz Milioner, igra Asocijacija postoji od ko zna kad i bila je prisutna u 20-tak kvizova širom sveta, pa ne vidimo da je ikome plaćao autorska prava. Ostaju nam spojnice i slagalica koje teško mozemo reci da su originalne zamisli. Jedino sto bi mozda moglo da se zastiti je ime i logotip. Logotip ne koristimo ni jedan (zato su umesto skočka neki drugi simboli u toj igri), a kao što verovatno ne znate, imena se mogu zaštiti ako su iz iste oblasti. Pošto ovo nije TV emisija, nego sajt, onda nema govora o tome. - Supervizor 2010-04-10

@radisap: u ostalom, ne vidimo zašto bi se iko od "autora" bunio, jer ovaj sajt doprinosi većoj popularnosti kviza. No, izgleda da bi vi više voleli da mi lepo ugasimo sajt sada dok ste vi u vrhu, jer sa novim sistemom više nećete moći imati preko 200 poena svakog dana? Ups, ispravka, danas nije bilo preko 200, možda zato što ste dobili rotaciju pitanja. Divim se što uopšte imate obraza da pišete nešto ovde. - Supervizor 2010-04-10

Pažljivo sam pročitao sve komentare, i nekako mi se zaključak sam iskristalisao. Ne mora da bude plaćanje, jer ko želi da prevari - varaće, ali dobro, normalno je da i sajt mora da zaradi neki dinar, da bi se pokrili troškovi hostinga, održavanja, itd...

PRIJAVA ZA TAKMIČARSKI LISTU

1. SMS ili poziv na 0900 broj
2. E-mail sa kopiranim ličnim dokumentom i JMBG-om
3. Kontakt telefon, putem kog administracija može da proveri identitet prijavljenog igrača (može, ali i ne mora)

Dajemo na uvid podatke najrazličitijim šalterskim i ostalim službenicima, ne vidim zašto bi taj JMBG i ovde bio tajna, ukoliko se administracija sajta izjasni da garantuje privatnost podataka.

Prosto, zar ne? A onda sigurno neće biti prevaranata.

Što se nagrada tiče, ubeđen sam da se sa ovakvim sajtom sigurno može pronaći sponzor koji će mesečno nagrađivati najboljih 5.

Predlog nagrada: vikend aranžman (sponozor: turistička agencija), mesec dana free Interneta (sponozor: neki od Internet provajdera), knjige (sponozor: neka od izdavačkih kuća), besplatni minuti/kredit u mobilnoj telefoniji (sponozor: neki od operatera mobilne telefonije), besplatno članstvo u trajanju od mesec dana (sponozor: sajt).

Ne traže se nikakve Bog zna kako vredne nagrade, one su tu više kao podsticaj na bolju igru. - ExYu radio 2010-04-10

Sto je interesantno videti rezultate rotacije pitanja (iz poslednjih par dana) za genijalce s vrha liste... :D Dakle, varanje pomocu vise naloga ce uskoro biti proslost. Ali, tu ostaje pomoc google-a. Smanjite raspolozivo vreme i za 'ko zna zna', ali i za 'spojnice'. Narocito za 'ko zna zna' jer je 10 sekundi po pitanju 'na zaokruzivanje' bas previse. Usput bih pohvalim danasnje spojnice, jer su mogle da se rese, a da se ne zna automatski odgovor na svako pitanje, vec je moglo da se logicki zakljucuje po vise osnova. - Цане Вукић 2010-04-10

Pridružujem se pohvalama današnjih spojnica, stavrno nisu zadale nikakve muke pri rešavanju, za razliku od kategorije gde treba da se spoji roman sa glavnim likom i slično, koje zahtevaju veću pažnju, razmišljanje i skoncentrisanost. A u vezi ove rang liste, nije mi jasno koju želite da anulirate: ovu sa preko 4000 takmičara ili prvih 10 na mesečnoj listi? - Zloćko 2010-04-10

Ja licno mislim da treba skratiti i vreme za igru skocko jer je prakticno uvek moguce dobiti tacnu kombinaciju. Molim suprvizora da kaze svoje misljenje. - Bole Bozovic 2010-04-10

@Zlocko: mesecna se svakako nulira svakog meseca, a zbog ukupne je i pokrenuta ova tema da vidimo sta igraci misle o tome da se i ukupna nulira. - Supervizor 2010-04-10

@Bole: ne vidimo sta bi se dobilo skracivanjem. Resenje za skocka svakako ne moze da se pronadje na Internetu ili da se izracuna. Zasto ne ostaviti prostora ljudima koji se "zakomplikuju" da imaju vremena da razmisle. Vreme svakako nije beskonacno. - Supervizor 2010-04-10

nije losa ideja ako se ne placa previse i ako to bude na godisnjem nivou,ukoliko bude placanje za svaki ulaz onda ja licno verovatno odustajem jer sam prosecna nezaposlena gradjanka koju muz na zalost izdrzava i cesto nemam dovoljno kredita. ideja me ne iznenadjuje jer u ovoj nasoj srbiji ce jos malo naplacivati i vazduh koji disemo pa zasto ne bi i onda i igricu koja nam vecini pricinjava zadovoljstvo.svako dobro! - Sandra Jez 2010-04-10

Ne draga gospodo, neće meni smetati što neću imati 200 poena čak naprotiv biće mi drago da svako pokaže pravo znanje. Da nije tako zar bih do sada već pet puta bio u pravoj slagalici na rts-u. Ali gde su ti vaši "kefalonci" i slični koji su prvi počeli da se koriste duplim prijavama pa nisam primetio da ste im ukidali registracije. Meni ste to čak uradili dva puta i to onda kada sam najpoštenije igrao,a ovo danas sam namerno odigrao pošteno da vidite da nešto i ja znam i da nisam neki pokvarenjak.Koliko sam samo puta morao da vam dajem objašnjenja za pojedine reči samo zato što ih vi nemate u svojoj bazi a ja znam da su ispravne.Pozdrav. - radisap 2010-04-10

"a ovo danas sam namerno odigrao pošteno" - Meni ovaj komentar nije jasan :-) - Vlada T 2010-04-10

@radisap: da li ste vi svesni da skoro nista sto ste napisali nema smisla? To sto ste se pojavili pet puta na pravoj slagalici nema blage veze s tim sto pravite budalu od sebe ovde, time sto x dana zaredom imate teoretski maksimum. Ako Vam je nalog ukidan vec dva puta, to moze biti samo zato sto ste i tada imali 200+ poena, ko zna koliko dana zaredom, a kazete da ste tad igrali "najpostenije". Vi zaista mislite da ce Vam iko poverovati, narocito posle danasnje blistave partije, da ste u stanju bez varanja da vezujete toliko dana sa 200+ poena? Na kraju, to sto ste davali objasnjenja za reci kojih nije bilo u bazi bi trebalo da ima neku poentu? Ja je nikako ne vidim. Moj iskreni i dobronamerni savet Vam je da prestanete da se brukate, i pocnete da igrate posteno. @Sandra: mozda gresim, ali ipak mi se cini da je 50 dinara mesecno prihvatljiva cifra. - Kalimist 2010-04-10

jedno pitanjce??? Ja imam svoju ranglistu sa prijateljima i porodicom, medjusobno se takmičimo: DA LI ĆE NA PROFILU MOĆI DA SE VIDE ISTI PODACI KAO I DO SADA, OSIM POZICIJE NA VAŠIM RANGLISTAMA, KOJE NE KORISTIM U NAŠIM ODMERAVANJIMA SNAGA..... odnosno treba mi broj odiranih igara (često pogrešan) ukupno osvojenih poena, prosek po igri i za tekući mesec i ukupno do sada.... Opet bilo bi korisno da se poeni na mesečnom nivou razdvajaju po igrama posebno i na mesečnom nivou Srdačan pozdrav svim igračima i takmičarski duh gajite u sebi, a ne na monitoru i javnim ranglistama.... Milka Canić je carica, pa opet vladaju oni iz mraka (odozgo) u studiju... - momir56 2010-04-10

Slazem se sa vladom. Recenica "a ovo danas sam namerno odigrao pošteno" kazuje nesto. - Bole Bozovic 2010-04-10

@momir56: ako ne bude previse tehnicki komplikovano, trudicemo se da se i dalje vodi broj osvojenih poena bez obzira da li ste na rang listi ili ne. - Supervizor 2010-04-10

Hoce li oni koji su vec na listi morati to da plate - MILAN 1997 2010-04-10

@milan97, od 1. maja se nuliraju liste tako da 1. maja niko nece biti na rang listi dok ne uplati. - Supervizor 2010-04-10

jedini nacin da sve bude posteno je da koristite registraciju slicnu LIMUNDU. znaci fotokopija licne karte, ime prezime i kontakt telefon prilikom registracije, tad sigurno nece biti duplih naloga - dule a 2010-04-10

@Supervizor,mnogo vremena gubis u raspravama sa prevarantima,bolje je posvetiti se mnogim korisnim sugestijama,pocev od skracivanja vremena u ko-zna-zna pa nadalje..I jedna opaska,nekoliko njih se hvali ucescem u slagalici,a niko da se predstavi imenom i prezimenom,zanimljivo... - NebojsaJevtovic 2010-04-10

DA LI JE MOGUCE DA JE OVAJ NAROD TAKO NAIVAN PA GA MOZE TE TAKO LAKO PREVESLATI?.POD KOJOM FORMOM VI,KAO,BRINETE O CEDNOSTI IGRE? ZAR NIJE LOGICNIJE DA NAPISETE: NARODE,UBUDUCE NALACUJEMO UCESCE U KVIZU! TVRDIM,AKO SAD IMATE HILJADU DVE TAKMICARA/NALOGA,DA CE OSTATI STOTINAK ZALUDJENIKA I TO PRVIH PAR MESECI,KASNIJE ,IGRACETE SAMI. NIJE LI NESLAVNO PROSAO I POKUSAJ NAPLATE PREFERANSA? POGLEDAJTE KOLIKO SAD IMA REALNO IGRACA NA TOM SAJTU. A,BIVALO NAS JE PO STO PEDESET ZA VECE...TAKO CE TE, ZARAD NEKOLIKO DESETINA DINARA, ISPROFANISATI I OVU IGRU....NAZDRAVLJE VAM BILO,ALI VAM NECU DATI NI DINARA !!! - KONEKCIJA 2010-04-11

@konekcija.......pa kad ti " ne brines o cednosti igre",neko mora i da brine.A nesto nisam bas siguran da je ikoga potreslo sto neces dati ni dinara,.sve u svemu nije mi jasna poenta tvoje poruke,a jos manje "ton" kojim je napisana. - aga-car 2010-04-11

"Genijalci" polako gube nerve. - Miško Brada 2010-04-11

Što se mene tiče, sve i da su ljudi rekli da će se od sada SVIMA naplaćivati neka suma da bi uopšte mogli da igraju, ne bih zamerio, i bio bih zahvalan što su se potrudili do sada da se mi igramo.
Lepo je kad je nešto džabe, ali još da se deremo (Caps Lock se smatra prilično nekulturnom tipkom u internet komunikaciji) na ljude kad god nešto ne valja sa igrama ili kad spomenu simboličnu naplatu, e pa za to bih te na njihovom mestu odstranio sa sajta. - Vlada T 2010-04-11

...vlado, mozda mu se pokvario caps lock pa mora tako velikim slovima :P :D - Bole Bozovic 2010-04-11

ideja nije loša ako to plaćanje nebude preterano. danšnja asocijacija mi nije baš najjasnija pa kada prođe tri dana mogao bi neko da mi je objasni - milosal 2010-04-11

@aga-car: nema tu nista da nije jasno, dovoljno je pogledati nalog doticnog korisnika i videti broj poena, pa postaje jasno zasto je ovo problem. ;) - Supervizor 2010-04-11

@KONEKCIJA: mi i ne mislimo da ce biti vise od 100 igraca koji ce platiti da budu na rang listi, jer i ocekujemo da plate samo oni koji imaju znanje i bitno im je da se posteno takmice. Od nekoga ko ostvaruje 50-60 poena dnevno i ne ocekujemo da ista plati, jer sigurno nece imati neku satisfakciju u tome da bude 300-ti na listi. Ako budemo imali rang listu od "samo" 100 takmicara to ce biti fenomenalno! Jer ce onda konacno postojati i neki pravi takmicarski aspekt sajta. U stvari, i da bude rang lista za 30 takmicara, mislimo da ce to biti MNOGO zanimljivije nego trenutno stanje. - Supervizor 2010-04-11

Ne znam što bi bilo problem da se svakom na profilu vodi broj odigranih igara i osvojenih bodova ukupno i za tekući mesec, a da se rangiranje odvoji i prikazuje samo na naslovnoj strani ili kao stalna desna strana ivica svih stranica
;) - momir56 2010-04-11

Dovoljno je pogledati rezultate prvih 5-6 dana igranja,to je merodavno,jer se tu jos i igralo posteno,tu narocito odskace sestoplasirani NovicaMarjanovic sa briljantnim prosekom od 96 (sa sve odbitkom od 20% to je 120 veeeelikih)poena za prvih 6 dana,pogledajte sami uostalom... - NebojsaJevtovic 2010-04-11

@momir56: trudicemo se da tako i bude, ali problem koji ostaje da se resi je sta da radimo sa igracima koji uplate na primer 21. maja SMS. Bilo bi lepo da udju u majsku rang listu, ali sa kojim poenima. Prvih 20 dana maja su odigrali bez ikakvog ogranicenja, i to bi se moglo zloupotrebiti. Jedno od resenja je da se do trenutka uplate ne vode poeni uopste, pa bi ta osoba tog 21. maja krenula od nule. Kao sto vidite, to je onda potencijalni problem racunanja i prikazivanja poena za igrace koji nisu uplatili. Jedno od alternativnih resenja o kojem razmisljamo da igraci koji se kasnije ukljuce automatski dobijaju onaj penal od 20% poena za sve igre koje su vec odigrali, i naj taj nacin bi mogli da vodimo poene i za igrace koji nisu platili SMS-om. Ako neko ima jos neku trecu ideju, javljajte, 1. maj se blizi, a mi moramo napraviti da ovo sve radi do tada. - Supervizor 2010-04-11

Na žalost, varanje se ne može sprečiti... Postoji jednostavniji metod od pravljenja duplog profila... - Aleksandar Saša Ignjatović 2010-04-11

@Aleksandar, javite nam na e-mail koji je to metod. Postoji jos nekoliko mogucnosti za koje mi znamo, ali zastitu za to cemo pustati samo korisnicima koji budu placali za ulazak na rang listu, pa ne zelimo da otkrivamo sta je u pitanju. - Supervizor 2010-04-11

Evo, sada ću ti poslati, da se ne zamajavate... Na potpuno pogrešnom ste putu... - Aleksandar Saša Ignjatović 2010-04-11

Cemu uopste rang lista????? Zasto je lepo ne ukinete, neposteni igraci nece vise imati nikakve vajde od toga a ako posteni igraci bas hoce da iskazu svoj takmicarski duh neka idu u pravu slagalicu ili neki drugi kviz. Poenta ove internet verzije slagalice je manje vise SAMOEVALUACIJA, proveravanje sopstvenog znanja bez obzira na to koliko neko drugi ima bodova. Ako na primer jednog dana osvojis 150 bodova od mogucih 200 ( ili 230 ) onda sam znas na cemu si. I jos jedna stvar: Frojd je bio u pravu. - imagine 2010-04-12

@imagine: rang lista nije obavezna. Poenta cele price je mogu da je koriste oni kojima je stalo. Ako Vama nije potrebna, vi jednostavno nemojte gledati na taj deo ekrana i gotovo. - Supervizor 2010-04-12

Koliko po vasem misljenju ima prevaranata na rang listi? - Luj 2010-04-12

Poštovani Supervizore, nepoštenih igrača će uvek biti i vi to ne možete da sprečite ni na koji način! Najjednostavnije: pogledam sve zadatke, zabeležim ih i pošaljem na 100, 200, 300 adresa širom sveta. Ja ću možda i imati malo bodova (jer gubim vreme u zapisivanju) ali će mojih 300 kompanjona imati neograničeno vreme. A ako rotirate pitanja na svakih pet minuta onda uslovi nisu jednaki za sve takmičare: nekima će pasti teža pitanja, teži broj, teže spojnice ili asocijacije pa tako rezultati nisu realno uporedivi. Prema tome, ne menjajte ništa, nema potrebe. Oni koji varaju - znaju da varaju (a vidimo i znamo i mi ostali) pa kad odbijemo pedesetak od prvih sto sa rang liste dobijamo neko realnije stanje! pozzz ... jagodinsky - jagodinsky 2010-04-12

@jagodinksi: Ako sam dobro shvatio, svi koji budu na rang listi, imace u okviru jednog meseca isti skup igara, samo sto ce npr. neko jednu igru igrati treceg u mesecu, a neko dvedeset treceg. Znaci, konacna mesecna lista ce biti realna, dok na trenutni polozaj u toku meseca moze da utice rotacija, ali, objektivno, veoma neznatno. - Цане Вукић 2010-04-12

@Supervizor: Mislim da nije u redu da oni koji se kasnije prikljuce listi dobiju 80% od vec osvojenih poena, jer igre koje su vec odigrali su bile bez rotacije, tj. sa mogucnoscu osvajanja 200+ poena kao i do sada, pa bi sa rezultatima od 160+ poena odmah uskocili medju prvih 50-ak. Bolje je dati im da odigraju igre od pocetka meseca, naravno uz primenjenu rotaciju i -20%. Inace, ja verujem da ima i onih koji varaju sa duplim nalogom, a koji ne mogu da osvoje 207 poena, nego dobace do 170, 180... Kako drugacije objasniti rezultate u opsegu od 30 i nesto poena pa do 190? Deca, odrasli na nivou dece, i sl... - Цане Вукић 2010-04-12

... Naravno, ovo predlazem samo ako cete onima koji ne placaju davati razlicite igre od igara koje dajete onima sa takmicarskim duhom... - Цане Вукић 2010-04-12

@Jagodinsky: ne mozete da "pogledate sve zadatke" jer svakog dana dobijate samo po 1. Ako ako to uradite na kraju meseca, onda je vec kasno, zato i postoji pravilo da se za igranje igara starijih od 3 dana dobija manje poena. Drugo, pitanja ne rotiramo "svakih 5 minuta" vec na pocetku meseca. Svi dobijaju ista pitanja u okviru od mesec dana (za koji se i formira rang lista) ali ne istim redosledom. Pitanja koja Vi dobijete danas, neko ce dobiti tek za 10 dana i obratno. - Supervizor 2010-04-12

@petar_m: da, ukoliko bi se razdvojila pitanja onda je Vas predlog dosta dobar. Doduse to nam malo tehnicki komplikuje, jer zahteva puno izmena. No, i dalje postoji jedan problem, neko uplati SMS-om nalog, igra do poslednjeg dana i onda uplati sa drugog telefona za jos jedan nalog, i na tom drugom nalogu igra "perfektno", sa 20% umanjenjem imace 160+ poena dnevno opet. Izgleda da bi bilo dobro da ovo umanjenje ne bude 20% vec 50% i onda nece biti problema. - Supervizor 2010-04-12

@Vidim po poenima nekih da jos uvek idu rotacije pitanja :) - Meda 2010-04-12

@Supervizor: Ako vam je tesko da to tehnicki izvedete, onda je -50% u redu. Moze i -40% ako ne otezate previse zadatke :). Ako vam je problem u potrebnoj kolicini razlicitih zadataka, to se moze resiti davanjem 'rekreativcima' onih zadataka koje su 'takmicari' imali u prethodnom mesecu. Znaci, dupli posao imate samo u prvom mesecu primene novog sistema. Ali, ako bude -50%, sta cemo sa godisnjim odmorima i sl., kao sto je vec neko pomenuo? Mozda bi tada mogla da se primenjuje anketa medju takmicarima da li da se nekome dozvoli igranje nekoliko igara bez umanjenja poena, eventualno do -20%. Uh, odoh daleko... :) - Цане Вукић 2010-04-12

@petar_m: da, moracemo nesto da smislimo i za godisnji odmor, ali o tome u junu :) - Supervizor 2010-04-12

Nema smisla:Rešenje za asocijaciju (4.kolona)-Ja pišem jaje .NE DA !,a rešenje je JAJA.U čemu je ,ovde,problem-zae nije svejedno JAJE ili JAJA ????? - ACIGARD 2010-04-12

Slazemo se sa novim predlozima i uplaticemo vam 300 kinti :) Ako mozete da mi objasnite kako da promenim trenutni NICK u neki drugi,bez resetovanja rezultata, Hvala!! - nenad i mani 2010-04-12

Apsolutno se slazem sa nuliranjem liste od 1.maja. Bilo je toliko ocigledno da se koriste dupli nalozi! 200 i vise poena U PROSEKU po danu je nemoguce ostvariti osim ako se ne znaju resenja unapred.
Imam i jedan predlog i nadam se da je tehnicki izvodljiv> Takmicari treba da igraju jedan protiv drugog online, bas kao u pravoj slagalici! Igre bi se birale nasumicno i niko ne bi znao unapred resenja. Time bi se dobili mnogo realnije rezultati i rang liste, nesto kao rejting u sahu. Voleo bih da cujem sta redakcija misli o ovome, kao i misljenja ostalih takmicara.
- Lazar Vucenovic 2010-04-12

@ACIGARD: izgleda da smo zaboravili da stavimo obe varijante. - Supervizor 2010-04-12

@nenad10, mozete na ovoj adresi - Supervizor 2010-04-12

Izgleda da je rotacija pitanja već počela.Ja danas u asocijacijama nisam imao rešenje kolone jaja(e). - Mikser 2010-04-12

Ova rotacija pitanja bas postaje zanimljiva,"genijalci" koji su je dobili vec padaju ispod 100 poena ha,ha,ha,a jako mi se svidja ideja ako se stvore uslovi za online igru jedan protiv drugog,nesto revijalno mimo ove igre uz neke simbolicne nagradice,mozda kad krene ovaj novi sistem,bice manje takmicara a uglavnom ce biti kvalitetniji takmicari. - Donald 2010-04-12

A zasto jednostavno ne obrisisete naloge sa kojih se vara. Pocnite prvo od onih koji vise puta mesecno (da ne kazem svaki dan) imaju 45 na asocijacijama. Oni sigurno varaju. Posle poostravajte i za druge igre. - Slavko Guduric 2010-04-12

Ali ne razumem kako cete spreceti da i dalje igraju neposteno,iako ne razum zbog cega to rade kad je ovo samo igra,jer oni ce uplatiti jedan nalog i kad otvore bilo koju igru i pogledaju pitanja oni ce izaci iz igre na "x",i ponovo se prijaviti i onda ce dobiti isto pitanje i odgovoriti! - Ana i Milan Karajović 2010-04-12

@Milan: za to imamo zastitu koja trenutno nije aktivna jer se u poslednje vreme jako puno igraca zalilo na "prekid veze", "zaglavljivanje racunara" i sl. pa je zastita gubila smisao kada smo svakako svakome dozvoljavali da igra ponovo. Od 1. maja ce ova zastita raditi za igrace koji su na rang listi, a ostali ce moci da zatvaraju na X do mile volje kao i sada. - Supervizor 2010-04-12

Podseca me predlog na sve ONLINE igre. Pocne bez placanja a onda se placa. I meni je sve jedno koji sam na listi i igram radi zadovoljstva. Ovo ne sprecava nekoga ko igra da sa vise naloga da to i dalje radi. Razlog Vam i nije neki. Svidja mi se da s vremena na vreme resetujete listu jer ima ljudi koji se ukljucuju kasnije ali placanje ! Mislim da necu placati iako cifra i nije neka. - SrXBGD 2010-04-12

@SrXBGD,pa bice i dalje bez placanja,nema niceg spornog,na Supervizoru je da mi koji hocemo da placamo ne ispadnemo nasamareni od onih koji ce prevariti sistem,i ja cu na nalogu svog klinca igrati za dz iz cistog zadovoljstva... - NebojsaJevtovic 2010-04-12

Ukoliko vec uvodite placanje, mozda bi trebalo ukinuti 80% poena za igre starije od tri dana, jer postoje opravdani razlozi kada igrac nije u mogucnosti da iste odigra u tom vremenskom periodu. Ja, na primer, nisam bio u mogucnosti da odigram 7 proteklih dana jer sam bio u BiH kod cerke koja nema internet odakle bih mogao iste odigrati. Mozda bi trebalo dati neku opciju da se igrac prijavi da nece biti u odredjenom vremenskom periodu u mogucnosti da odigra igre i da mu se po povratku taj period racuna sa 100%, jer ukoliko placa verovatno mu je i stalo do toga da bude sto bolji na listi sto bi ga sa umanjenjem poena onemogucilo i automatski bi odbijalo iste da dalje placaju. A sto se tice brisanja liste - OK. - Srba Milosavljević 2010-04-12

Sta li se dogadja sa onom dvojicom izmedju Rubeusa i Navrasa, kao da im je neko zarotirao mozak - raborg 2010-04-12

A i Radisapu je zapelo - raborg 2010-04-12

Mislim da je danasnje pitanje o broju zemalja sa kojima se granici Hrvatska malo diskutabilno. Taj broj je tacan jedino ako se racuna i morska granica sa Italijom a to je po malo dvosmisleno. - Carl Hanratty 2010-04-13

@Rubeus, u pravu ste. Sto je najgore, i Supervizor mora da prizna da se zabrojao kada je pregledao pitanje, pa je nekako dobio cifru 6 iako je mislio samo na kopnene granice. Izbacicemo ovo pitanje. - Supervizor 2010-04-13

zasto mi danasnja rec REKREATIVNA nije priznata,a vasa rec je REKREATIVAN.(rekreativna nastava...)
- zorka kasikovic 2010-04-13

hvala sto ste mi uvazili primedbu i ipak dali bodove. - zorka kasikovic 2010-04-13

@zorka: dobili bi bodove i bez primedbe, jednostavno treba malo vremena da se reci pregledaju. - Supervizor 2010-04-13

@Supervizor a mojih 6 poena, i sto sam se zbunio pa pogresio na sledecem pitanju koje je bilo prosto :). Salim se, naravno. - Carl Hanratty 2010-04-13

..A jel ima uopste nekih nagrada za 1. 2. 3. mesto... ? - Milovan Ilic 2010-04-13

@ Supervizor:U vezi ovog pitanja iz Ko zna zna,sistem bodovanja u F1 je promenjen tako da odgovore treba izmeniti. - Mikser 2010-04-13

@Mikser: vidi se da Supervizor ne prati F1. Ispravicemo pitanje. Hvala. - Supervizor 2010-04-13

dali je konačno rešenje današnje asocijacije moglo biti i "slika" meni se čini logično nekažem da rešenje koje je dato nije logično možda nije jednosmisleno, a možda grešim???
- milosal 2010-04-13

@milosal: Verovatno da ipak nije moglo da bude slika, zbog kolone B. Ostale kolone asociraju i na sliku tj. slike, to ste u pravu. - Supervizor 2010-04-13

Може ли неко да ми каже шта значи РЕДУНТАНТАН? (Надам се да сам добро написао).
Свиђа ми се идеја о ресету налога, али ми се не свиђа да плаћам. Ко ће да плати нама који шаљемо питања? Онај који болује од тога да буде најбољи, отвориће и десет налога, само да би се тртио на првом месту. - kablar 2010-04-13

ove glupane sa 207 poena treba momentalno izbaciti. - aazzuurr 2010-04-14

@Kablar,ista je rc i meni zapala,prvo sto pomislih jeste koliko li ce njih ipak uspeti da je pronadju...Mislim na genijalce,naravno... - NebojsaJevtovic 2010-04-14

REDUNDANTAN - suvišan, nepotreban, nagomilan... - lunali 2010-04-14

Ko se lozi na to da bude prvi na rang listi,verovatno ce na
ci nacin,ovako ili onako,ta rang lista ionako nije merilo znanja
- dylan dog 2010-04-14

u danasnjoj igri Slagalica,samo me je izbacilo,i upisano mi je 0 poena,a nisam je ni odigrala. - zorka kasikovic 2010-04-14

@zorka: vidite, ovo je ono o cemu su pisali Milan Karajović, Aleksandar Saša Ignjatović i mitarsilni u komentarima iznad. Radi se o zastiti koja sprecava da se igra otvara dva puta, bilo u istom prozoru (refresh) ili u dva razlicita prozora. Naravno, moze isto da se desi i ako kliknete START dugme dva puta umesto jednom. Kada je zastita ukljucena onda se mogu javiti ovakvi problemi kao vas i bude upisano nula poena. Kada je iskljucena moguce je zloupotrebljavati to i igrati istu igru vise puta. Primetili smo da neki od igraca u vrhu tabele trenutno imaju rotaciju, a ipak igraju perfektno, pa smo privremeno ukljucili zastitu da vidimo kako ce da im se svidi. Od 1. maja ce sistem raditi tako da zastita radi za korisnike koji su na rang listi, a ostali mogu da refreshuju koliko god hoce - Supervizor 2010-04-14

zašto mi jučerašnja reč nije priznata - milosal 2010-04-14

Hoće li SMS biti moguć i prilagođen za korisnike mobilnih operatera iz Bosne i Hercegovine? - Nemanja-KV 2010-04-14

imate gresku, u igri KO ZNA ZNA za datum 30.8.
Bilo mi je ponudjeno da odgovorim na samo 6 pitanja, a ostalih 4 nije ni otvorilo.
A.S. - Arjana Salcinovic 2010-04-14

@Nemanja, da, ako bude sve u redu, bice moguce iz sledecih zemalja: Srbija, Švajcarska, Hrvatska, BiH, Slovenija, Slovačka, Švedska, Norveška, Nemačka i Francuska - Supervizor 2010-04-14

@Arjana, nije greska, u tom periodu je bilo samo po 6 pitanja. Vise mozete procitati u arhivi vesti - Supervizor 2010-04-14

Potpuno se slazem sa vama.Od prvog dana igranja mi je bilo sumljivo da pojedinci imaju prosek od 35 bodova po igri.Ispada da su sve mladi Ajnstajni.Oni sami sebe varaju,neka im je na cast. - milorads 2010-04-15

Super bicu zauvek prva. - Andjela Markovic 2010-04-15

Pozdrav svima. Ja učestvujem u slagalici povremeno kada mi je dosadno da prekratim vreme, neke igre su mi zanimljive kao asocijacija i moj broj, neke samo odradim, tako da nisam pravi takmičar niti jurim skor. Međutim, primetio sam jedan bug koji bi trebalo otkloniti upravo zbog onih koji jure skor na pošten način. Kada započnem jednu igru, recimo moj broj, i upišem pogrešan odgovor, kliknem na kraj izađe prozor koji kaže da je odgovor pogrešan i prikaže kako bi trebalo izgledati rešenje. Ispod je data opcija OK kako bi se nastavilo dalje sa igrama, Ukoliko se ne klikne na OK već samo zatvori TAB u kojem se nalazi slagalica, a zatim uradi "undo close tab" u Firefoxu, istu igru je moguće igrati ponovo iz početka. Poslednjih dana sam više puta testirao ovo i svaki put je radilo (pogledajte samo moje savršene skorove u pojedinim danima iako recimo igru slagalica ne volim da igram jer nisam vešt u njoj). Ovo bi trebalo ispraviti na neki način zarad igrača koji će plaćati igru.
Pozdrav i svako dobro.
- Dejan Milinkovic 2010-04-15

PA MENI JE SVEJEDNO IONAKO NE IGRAN ZA POENE MADA BIH VISE VOLJELA DA SE NEPLACA JER NA TAJ NACIN (kad igramo a ne placamo} STICEMO SAMOPOUZDANJE I OBRAZOVANJE POGOTOVA ZA NAS OD 11god I 28god - jelena i rajo 2010-04-15

Poštovani,

ideje i stavovi plasirani kroz komentare ukazuju na jednu grešku u sistemu. Ali ne u sistemu igre, već u čoveku. Igra je odlično osmišljena, sa zadovoljstvom posvećujem tih par minuta dnevno rešavanju zadataka. Međutim, čovek u sebi nosi tu grešku od davnina... On želi da se takmiči. Zato ratujemo, ubijamo se, mrzimo druge, želimo da budemo bolji, da budemo iznad. Da se razumemo, nemam ništa protiv sportskog ili takmičarskog duha, i sam ga posedujem, ali za mene on predstavlja večitu igru sa samim sobom. Nemojte težiti da pobedite drugoga, pobedite sebe, i dopustite da i onaj sa kim se igrate to učini, tek tada će svako biti na svom mestu. Stoga ne razumem potrebu ljudi da znaju gde su na osnovu neke rang liste, kliknite na odgovor za koji smatrate da je tačan i znaćete gde ste. Nema potrebe da se upoređujete sa drugima.
Dakle, rang lista je rana čovekova a ne organizacije ove igre, zato predlažem ukidanje iste. Zašto hraniti tu čovekovu grešku? Oni koji se igraju zarad rejtinga ostaće gladni (što je dobro), oni koji igraju iz zadovoljstva neće primetiti nikakvu razliku.
Možda grešim. I ja sam čovek. Sa greškom...

Hvala. - Stefan P. 2010-04-15

Molim supervizora da mi kaze zasto se broj poena smanjuje ako igramo neku igru od ranije? - Bole Bozovic 2010-04-15

poceo sam da igram slagalicu oko nove godine al sam prestao da igram kad sam video da ima likova koji svaki dan imaju po 207 i 210 poena.Pre neki dan sam slucajno se setio slagalice i ponovo poceo da igram. Svidja mi se ideja da se resetuju rezultati i da se izbace prevaranti. Licno mislim da se moze desiti da izuzetno pametan covek ima 213 poena( ja nisam nikad bio ni blizu) al jednom u godinu dana i redje.
Interesuje me ako neko moze da mi odgovori, kad bi svi igrali posteno gde bi ja otprilike bio na listi sa prosekom od oko 140 ili 150 dnevno - jovicak 2010-04-15

@Dejan: hvala sto ste ovo javili, od 1. maja ce biti onemogucen i taj nacin. - Supervizor 2010-04-16

@jovicak: to cemo znati tek kada budemo imali realnu rang listu. Na kraju krajeva, ne morate se ukljuciti od prvog dana, sacekajte malo da vidite kako izgleda rang lista za pravim rezultatima, pa cete onda videti da li se vredi ukljuciti ili ne. - Supervizor 2010-04-16

Hoce li postojati mogucnost,da u slucaju placanja,da se pomeri malo kazna za zaostale igre,recimo da se moze odigrati igre u zadnjih pet dana,ali bez poena koji vrede 80%?...Meni je nazalost to najveci problem,vidi se iz rezultata,jer pristup netu imam tek u petak i za vikend...
Ako ne postoji ta mogucnost,za neplatise nema takvog ogranicenja,mislim ne bi bilo logicno?:) - Aleksandar Tot 2010-04-16

Ja do danas nisam cuo za roman IdiJot... Upravo citam jedan sa slicnim naslovom. :) Inace, radi se o 'ko zna - zna'. - Цане Вукић 2010-04-16

@Aleksandar: nazalost, ako bi se povecao limit na 5 dana, onda bi bilo dovoljno svega 7-8 naloga za varanje sistema. Doduse, i to je 2100 dinara, ali nekako nam se cini da nije dobra ideja. Bilo bi zanimljivo da vidimo sta ostali misle o tome, narocito jer kazna nece biti 80% vec verovatno 60 ili 65%. - Supervizor 2010-04-16

@petar_m: da :) Ispravili smo. - Supervizor 2010-04-16

ej sta se desava i juce i danas mi je dodeljeno 0 bodova a nisam ni videla juce spojnice a danas skocka.. - Bojana i Aleksa 2010-04-16

@Supervizor:bice da imate pravo...Nema veze,ondak cu verovatno cekati do kraja semestra,taman da vidim kako sve funkcionise.;) - Aleksandar Tot 2010-04-16

@bojana66: ovo je ono o cemu su pisali Milan Karajović, Aleksandar Saša Ignjatović i mitarsilni u komentarima iznad. Radi se o zastiti koja sprecava da se igra otvara dva puta, bilo u istom prozoru (refresh) ili u dva razlicita prozora. Naravno, moze isto da se desi i ako kliknete START dugme dva puta umesto jednom. Kada je zastita ukljucena onda se mogu javiti ovakvi problemi kao vas i bude upisano nula poena. Kada je iskljucena moguce je zloupotrebljavati to i igrati istu igru vise puta. Primetili smo da neki od igraca u vrhu tabele trenutno imaju rotaciju, a ipak igraju perfektno, pa smo privremeno ukljucili zastitu da vidimo kako ce da im se svidi. Od 1. maja ce sistem raditi tako da zastita radi za korisnike koji su na rang listi, a ostali mogu da refreshuju koliko god hoce. - Supervizor 2010-04-16

Prijedlog za igru Ko zna, zna. Za svako pitanje dati 10 sekundi i ako se ne ukuca ništa, smatrati da je bez odgovora. Tako ne bi bilo vremena da se odgovor traži na Google. - Sens 2010-04-16

Mislim da asocijacije nisu ok. Konacno resenje ne bi smelo da bude dvosmisleno. A sto se tice brisanja rang liste, uradite to sto pre ovog meseca je rekordan broj prevaranata u prvih 100 nema dva postena igraca. ja cu da uplatim za rang listu 1 juna da bih bio siguran da ce to sve da funkcionise. - Gale Djordjevic 2010-04-16

Vratite mi spojnice za 14.4...:D Nesto je zakocilo i nisam mogao da pritisnem KRAJ IGRE, pa sam morao da odigram sledecu igru, a u spojnicama sam dobio 0 iako je pola bilo tacno. - aonior 2010-04-16

To treba da se uradi obavezno od 1 maja,ja sam na primer otvorio jos jedan profil da bih igrao ponovo igre od prosle godine posto mi je zanimljivo a i zaboravio sam resenja od tada a na prvom profilu sam sve odigrao - acam 2010-04-16

e konacno ste se setili da rasterate ove mufljuze sa vise naloga..ustvari,mozda bi trebalo za njih napraviti posebno takmicenje,da vidimo ko bolje vara..uostalom oni lazu sami sebe a ne nas tako da mogu i da ostanu ovde::)) - vladanperisic 2010-04-16

Rakić je bio i jedno i drugo od navedenog. - Sens 2010-04-17

xxx je u pravu, imate ponudjena dva tacna odgovora! - Carl Hanratty 2010-04-17

ja i ovako racunam od 100 tog ,pa ako sam 344,po meni sam 244,samo uvedite velili broj rotacija i resili ste problem,naplatite 10 kinte po gledanju rezultata,i resetujte sve BAS SVE PA IDEMO IZ POCETKA.i brate malo smanjite tezinu spojnica mnogo stranih elemenate sto zahteva bespotrebno znanje.. - miotrans 2010-04-17

@xxx i @Rubeus: u pravu ste, bio je i diplomata posle. Uh, ponekad je nemoguce proveriti ova pitanja. Nije dovoljno da potrazimo da li je tacan odgovor tacan, vec treba istrazivati i da li su netacni odgovori potpuno netacni. :( - Supervizor 2010-04-17

"Cerebellum" ima 2 L, "splen" nije latinski nego grčki (na lat. je "lien"), i nije "vertebrarum" nego "vertebralis". - Vlada T 2010-04-17

@Vlada T: hvala na ispravkama. - Supervizor 2010-04-17

definitivno - ne placam da bih bio na rang listi. zabava je super. 80% mi ide na zivce, jer tek sad resavam slagalice od prosle godine, a i ne dolazim jednom u 3 dana. bilo bi lepo da mogu da sa svojom ekipom resavam iste zadatke istog dana, a da medjusobno jedni drugima verujemo i imamo statistike... za to bih mozda i platio. - Vladimir Tisma 2010-04-17

@Vladimir, ovo je zanimljiva ideja. Mozda da napravimo da igraci mogu medjusobno da biraju ko ce sve da bude u njihovoj rang listi i da se onda samo takvi vide? Da li ima jos zainteresovanih za ovo? - Supervizor 2010-04-17

Onima koji ne plaćaju dajte svima iste igre u istom danu. Ima nas dosta koji igramo pošteno i takmičimo se međusobno. A za one koji plaćaju uvedite rotacije i sve moguće "fore" koje smanjuju mogućnost za varanje. - Dule Astro 2010-04-18

vjerujem da je neko vec pisao o placanju putem sms iz inostransva ali u moru komentara stvarno nisam mogao da nadjem..dakle da li ce biti moguce u Norveskoj?izvinjavam se i hvala unapred..pozdrav
- Sofric D 2010-04-18

zasto mi niste priznali rec NAREDATI u igri Slagalica?
- Bozo Kasikovic 2010-04-18

@Sofric: Srbija, Švajcarska, Hrvatska, BiH, Slovenija, Slovačka, Švedska, Norveška, Nemačka i Francuska. - Supervizor 2010-04-18

sve goli prevarant
- nenad kucalo 2010-04-19

Danas nisam dobio poene za igru moj broj a tacno sam ga resio!!! - Novak 2010-04-19

ja sam genije umesto množenja pritisnem sabiranje i još neproverim i umesto tačnog broja 0 poena bravo ja - milosal 2010-04-19

@Novak: da li bi mogli da opisete kako se to tacno desilo. Sinoć smo instalirali jednu novu verziju koja onemogućava da se radi Back, Open recent tab i slične akrobacije u browseru. Možda smo prevideli nešto? - Supervizor 2010-04-19

meni deluje bezobrazno da se placa, pa ovo ne sluzi nicemu, sta ima veze ako neko otvara duple naloge?! ili gresim, postoji neka nagrada?!
uzas - masxa 2010-04-19

zar nije dovoljan identifikator IP broj ili cookie ili kako to vec ide :( - masxa 2010-04-19

@masxa: procitajte prethodne diskusije na ovu temu, pa cete videti sta se tacno placa, zasto ne valja kada neko ima duple naloge i zasto ne moze da se radi identifikacija preko IP adrese ili cookie-ja i slicnih mehanizama koje je trivijalno prevariti. Previse je opsirno da ponavljamo sada celu pricu. U stvari, verovatno cemo uskoro napraviti jednu stranicu sa detaljnim objasnjenjima tipa zasto i kako. - Supervizor 2010-04-19

@supervizor,bojim se da ce rezultati u drugoj polovini meseca biti znatno bolji od prve,jer,ako neko otvori tri naloga i zapisuje svaku od igara,a pritom broj kombinacija za rotaciju bude relativno mali - eto sanse za prevaru...Ne znam koliko je izvodljivo pratiti naloge sa istog racunara,i obratiti paznju da ne dodje do istih igara kod takvih "igraca"... - NebojsaJevtovic 2010-04-19

@Nebojsa: prakticno je nemoguce pratiti. Dovoljno da neko ima 2 browsera (na primer Internet Explorer i Firefox) i da u svakom od njih igra odvojeno. Onda nam ostaje samo jos IP adresa ali to nije nikakav kriterijum. Plus, bilo kakva zastita igranja sa istog racunara nije ni u redu, jer zamislite porodicu gde svi koriste isti racunar. Videcemo kako ce sve da funkcionise od 1. maja. - Supervizor 2010-04-20

Bas se nacitah komentara raznih, zanimljivih i inih. Uglavnom, sve se svodi na proteste zbog prevare i mogucnosti za istu. I kao sto rece Supervizor, a i mnogi drugi: prevare i prevaranata je bilo i bice. Sta su motivi? Pa i narcisoidnost je prilicno jak motiv, i vrlo dovoljan za varanje iako nema druge koristi osim laznog predstavljanja samoga sebe pred drugima. Mislim da je najefikasniji ako ne i jedini lek protiv toga - "duel-igra". Parovi se mogu medjusobno formirati po principu slicnom kao na sajtu za igranje preferansa "Ipref". Dakle da jedan drugog pozivamo na duel, ili da Vi kao organizator odredjujete parove i termine. - Savatije II 2010-04-20

u jucerasnjoj igri su mi preskocene dvije igre i upisano nula bodova,molim dami omogucite da ih odigram.pozdrav
- zorka kasikovic 2010-04-20

hehe rts-u nije dovoljna pretplata pa mora da se grebe i preko vas... mislim te pare idu rts-u zar ne (i mobilnom provajderu) a nesto i vama - mada na sajtu nista ne pise ni ko ste to "vi" tj kome se daju pare, je l to pricamo sa milkom canic? ja ne mogu u ovoj sumi poruka da nadjem ovaj odgovor pa mi dajte link

inace da li to znaci ako neko izmisli asocijaciju ili neko pitanje da dobije popust na uplatu? - masxa 2010-04-20

ako je sajt dzabe onda je to simpaticno, ako hocete malo i da zaradite onda je valjda red da se zna ko ste to VI, pogotovo sto cete mozda vi imati uvide u razne brojeve mobilnih telefona

bas me zanima da li oni likovi sa TV-a placaju ucesce?!??! - masxa 2010-04-20

@masxa, nemamo nikakve veze sa RTS-om. Sajt je potpuno nezavisan entitet. Pare idu uglavnom mobilnom operateru, od 300 dinara nama ostaje oko 120-140, zavisi od toga koji mobilni opeater je u pitanju. A sajt ostaje dzabe, NE placa se ucesce, mozete da igrate potpuno besplatno. Placa se ulaz u rang listu i nista drugo. - Supervizor 2010-04-20

Čekajte, ja ne razumem rang listu, je l najbolji dobijaju nagrade? Nisam nigde pročitao nište o tome, ni u komentarima, ni drugde na sajtu. Ako se ne dobijaju, čemu onda sve to sa plaćanjima. Ako uvedete plaćanje, onda uvedite i nagrade. Zašto bi neko plaćao samo da bi bio viši na listi, ako može i dalje da igra igre besplatno. - baron-samedi 2010-04-20

@Jovan: Igrači koji već mesecima igraju igre na sajtu znaju tačno o čemu se radi, tj. kako je cela priča evoluirala da se čini da je ovo jedino rešenje koje deluje iole moguće. Što se tiče nagrada, o nagradama možemo da pričamo ako SMS naplatom dobijemo neke pare (cekaju se po 4-5 meseci) i taj iznos bude veći od troškova hostinga ovog web sajta. O našem utrošenom vremenu i trudu da sajt radi da ne pričamo. Sem toga, nagrade bi bila dodatna motivacija za prevare, a nešto bas nismo željni da neki haker dođe da nam ruši sajt da bi dobio neku nagradu. Ukratko: šanse da će biti nekih materijalnih nagrada su trenutno minimalne. Možda bude nekih virtuelnih nagrada, ali sada to nije tema. A zašto bi neko plaćao da bude na rang listi pitajte one koji će platiti. Kao što treba pitati i 200-nesto njih koji pokušavaju da prevare tu istu "beznačajnu" rang listu svakog meseca. Možda Vama nije bitna, ali nekom očigledno jeste, i ovo radimo za takve igrače. Kao što smo već jednom napisali, glavni motiv nije zarada. Ako bude ukupno 30-tak igrača na rang listi mi ćemo biti srećni, jer će konačno rang lista imati nekog smisla. Vi slobodno i dalje igrajte besplatno bez gledanja rang liste i uživajte. - Supervizor 2010-04-20

danas sam odigrao slagalicu od 16.4., i u spojnicama-gitaristi i grupe-nisam samo 2 pogodio...a od bodova NULA ??? - Zagor 2010-04-20

@Zagor: U slagalici Vam je priznata reč pre par minuta, a za spojnice sistem kaže da ste probali da pogledate rezultat, pa da onda odigrate igru ponovo. Ako ovo nije slučaj, opišite nam tačno šta se desilo na kraju odigravanja igre da vidimo da nije možda u pitanju neki naš previd. - Supervizor 2010-04-20

ne znam na koji bih nacin pogledao rezultat? Posle spajanja, pritisnuo sam ok.?? - Zagor 2010-04-20

Pogledajte iznad, Dejan Milinkovic je objasnio kako to moze da se gleda (tj. kako je moglo da se gleda dok nismo stavili zastitu). Ako niste pokušali da prevarite sistem, onda mora da se desilo još nešto osim "pritisnuo sam ok". Da li Vam je bila pukla Internet konekcija? Da li ste možda morati da aktivirate opciju "pokušaj ponovo" za slanje rezultata? Da li Vas je možda sistem izlogovao u tom trenutku, pa ste morali ponovo da se ulogujete sajt? Ili bilo šta čudno. Mi ovo još uvek testiramo, tako da moguće da postoji neki slučaj koji nismo pokrili, pa bi bilo dobro da se setite šta se desilo da bi mogli da proverimo o čemu se radi. Ako možete da se setite, naravno. - Supervizor 2010-04-20

Meni se desilo u igri moj broj da sam pritisnula KRAJ, posto sistem nije reagovao kliknula sam opet i on kaze `vec ste videli resenje` i tako ja ostadoh bez 30 poena. Molim objasnjenje? - Pahuljica 2010-04-20

Hm, KRAJ ne bi smeo da moze da se pritisne 2 puta, zato postoji ona nova opcija. To smo prevideli, ispravicemo. - Supervizor 2010-04-20

Danas sam prvi put pokusao da se ulogujem preko fejsa,uspio odigrati slagalicu(rijec nije bila priznata,ne znam,mozda nije ni ispravna,nisam jos provjerio) a onda blokada na sledece dvije igre,otvorim igru ali niti ide vrijeme niti sta mogu pokrenuti pa mozete li to ukloniti?POZZ - Donald 2010-04-20

20.04. nije mogla da se igra slagalica.Hvala na nuli - DECHKOTZAR 2010-04-20

I meni se upravo dogodilo da pokusam odigrati slagalicu, a potom i moj broj, ali u oba slucaja posle klika na start nije se nista desilo. Nije krenulo vreme niti sam mogao da aktiviram bilo sta u smislu resenja. Prilikom pokusaja da izadjem iz igre dobio sam upozorenje da cu ostati bez rezultata sto se i dogodilo. Inace rec je o starom datumu. Prijavljujem gresku tek da znate sta se dogadja. Pozdrav - Savatije II 2010-04-20

Ispravljeno. Omogucicemo svima da igraju ponovo. - Supervizor 2010-04-20

meni danas kada sam krenula na igru ko zna zna nije bilo starta kada sam ponovo ucitala stranu pojavilo mi se o poena. zasto?
- SVETLANA ceca 2010-04-20

@Svetlana: pravili smo neke izmene pa smo zaboravili da postavimo odredjene fajlove na server. Sada je sve ispravljeno i radi, mozete ponovo odigrati te igre. - Supervizor 2010-04-20

za danasnju igru ko zna zna je ok, ali za 18.04. igra moj broj uporno izbacuje pogledali ste resenje , a niti sam ga pogledala niti mi je prikazano , pa cak ni o poena. jadnostavno nepostoji nacin da odigram tu igru.?????????????????????????????????????????????????????? - SVETLANA ceca 2010-04-20

@Svetlana: sada je i to ispravljeno. - Supervizor 2010-04-20

Igrao sam danas ponovo spojnice od 16.4. i posle pritiska KRAJ, pojavi se -vec ste videli resenje.??? - Zagor 2010-04-21

Ja imam isti problem kao Zagor, samo je kod mene u pitanju moj broj! - Novak 2010-04-21

pa meni je vazna rang lista !!! onda verovatno ti sto ne placaju nece videti najduzu rec !?

drugo ne stoji argument o tome da placanje stiti od otvaranja duplih naloga - ako sam manijak koji ima dva naloga - a to je uglavnom dovoljno za muvanje? - onda mi nece biti problem da puknem 600 din umesto 300 !!!

meni je ovo bilo KUL i simpaticno a sada ste ko narko-dileri koji navuku pa naplate!

ja mislim da radite samo da biste zaradili i jos je ruzno sto se folirate da je to neka zastita! ok mozda je moj problem sto nisam tako pametna da napravim biznis
a plus sto su slagalice i asocijacije i sve ostalo nesavrsene sto meni ne smeta kad je besplatno . verovatno ste isli na neki biznis kurs pa sad primenjujete nauceno he, he

i dalje se ne zna ko ste VI pa bi bilo lepo da objasnite?! ili vam se i to moze :( - masxa 2010-04-21

el se to planiraju neke nagrade za prvo, drugo trece mesto.... i sta bi to bilo - masxa 2010-04-21

ili vam deluje neverovatno da neko moze da sastavi rec od 11 slova? pa verujem da ima takvih ljudi, mozda ne varaju... izvinite za tri vezane poruke - masxa 2010-04-21

Malo je vremena u igri "Ko zna, zna". Danas sam stigao do 10. pitanja u poslednjoj sekundi. - ZALAZAK SUNCA Mladenovac 2010-04-21

@masxa: Ti što ne plaćaju će i dalje videti najdužu reč, rešenje za igru moj broj itd. Sve ostaje isto, samo ih neće biti u rang listi. 600 dinara, tj. 2 naloga nije dovoljno jer nalozi ne dobijaju ista pitanja, tj. dobijaju ih, ali ne istog dana. Nakon 3 dana počinje da im važi pravilo umanjenja poena tako da se ne može efektivno varati sa samo 2 naloga. Trebaće bar 7-8 naloga, ali ni to ne garantuje uspeh. A što se tiče koliko ćemo zaraditi, evo lepo ćemo javno na sajtu napisati koliko smo zaradili kada prvi put zaradimo neke pare od ovog sajta, jer do sada smo davali pare iz svog džepa za sve (pri tome se misli na domene i hosting, a da ne računamo utrošeno vreme na programiranje, dizajn, smišljanje sadržaja prvih nekoliko meseci dok niko nije slao ništa, itd.). To da se ne zna ko smo mi, nemamo uopšte nameru da objašnjavamo nekome ko se predstavlja pod nadimkom "masxa", bez imena i prezimena. Inače nije uopšte tačno da se ne zna ko smo mi, piše lepo u whois bazi za domen slagalica.tv, može svako da pogleda ako hoće - informacija je javno dostupna na Internetu od datuma kada je registovan domen još 2007. godine i kada je na news grupi yu.comp.software najavljeno da će biti pravljen ovaj sajt. - Supervizor 2010-04-21

@supervizor: Ne nasedajte na ovakve provokacije.Mislim da bi bilo bolje 10 sekundi po pitanju , ovako je mnogo stresnije igrati igru "ko zna, zna"(ne zamerite sto je ova tema na drugom mestu) - raborg 2010-04-21

A što su uopšte bilo čija posla koliko ste vi zaradili, kome je do igre neka igra, ko neće ne mora... - Vlada T 2010-04-22

Supervizore, ne shvatam vašu potrebu da svakoj budali koja bi da igra za džabe i pritom da postavlja uslove, po stoti put objašnjavate jedno te isto. Iskoristite svoja administratorska prava i takve postove brišite da ne bi gubili svoje dragoceno vreme, i vi i mi... - exy 2010-04-22

A sta mislite da od 1 maja za sve takmicare koji ce platiti i biti na rang listi bude obaveza da se registruju pod punim imenom i prezimenom i mozda naziv grada u kojem zive npr.Stanko Stankovic Beograd. - Donald 2010-04-22

kad je placanje iz inostranstva u pitanju, sta je sa ljudima van Evrope? ja igram iz Ujedinjenih Ar. Emirata i hteo bih da budem na listi. - arapeen 2010-04-22

@arapeen: Imate 2 opcije: jedan način je da nađete nekoga u Srbiji ko će poslati SMS u Vaše ime. Druga varijanta o kojoj razmišljamo je preko pay-pal-a, ali takve uplate ćemo morati ručno unositi i odobravati. - Supervizor 2010-04-22

@Vlada, nešto nam se čini da zarada uopšte neće biti velika, pa zato i nije problem da se otkrije. Na kraju krajeva, ne verujemo da će neko plaćati da bi mogao da vidi da je 287 na listi. Plaćaće verovatno 50-tak igrača koji su stvarno dobri. - Supervizor 2010-04-22

@Dallibort: zanimljiva ideja, ali možda imena nisu potrebna (svakako može da se upiše lažno ime), nego razmišljamo da se možda na sajtu prikažu poslednje 3 cifre broja mobilnog telefona, čisto da može da se vidi ako je neko otvorio više naloga sa istim telefonom. - Supervizor 2010-04-22

Ja ću plaćati čisto da podržim sajt!
Slažem se sa exy, neki bi mogli malo da se udube u prethodno napisano pre nego počnu da obasipaju diskusiju "pametnim" pitanjima. Takođe ja sam gore predložio da samo se po broju mobilnog telefona može registrovati samo jedan nalog. - Fellow 2010-04-22

@Exy,mudro zboris...@arapeen,nudim ti postenu razmenu,ja saljem SMS u tvoje ime,ti meni 3 dana u Emiratima,moze? - NebojsaJevtovic 2010-04-22

Nisam citao prethodne komentare,tako da ne znam da li je neko ovo predlozio,a moj predlog je da ne dajete resenja po zavrsetku igre.I na taj nacin bi se dosta sprecilo varanje.Pozdrav - aca marinkovic 2010-04-22

ovo nije u redu danas sam u asocijaciji pogodio i a i d kolonu ali mi se pojavilo da odgovor nije tacan molim da se to ispravi ili mi ponovite asocijaciju - dilber 2010-04-23

Izvinjenje svima za danasnju asocijaciju, greskom smo zaboravili da stavimo varijante gde se kuca "dj" umesto "đ" i "s" umesto "š". - Supervizor 2010-04-23

Mislim da je najbolje da se nulira lista, a u slucaju da se igraju igre od pre prvog maja, da se ti poeni racunaju u staru listu. - Nevenica lepotica 2010-04-23

Ova najava placanja ulaska na rang listu je bzvz. Pametnije je mozda napraviti drugaciji koncept-tipa da se napravi baza podataka sa igrama i da svakom igracu dodju razlicita pitanja, slova, brojevi... Recimo da se svaki dan po pripremi po 10 razlicitih kombinacija i da metodom slucajnog izbora jedna od tih 10 bude izabrana za taj dan, a ostale se mogu prenositi u naredni period. Jeste da nece svi biti na "istoj startnoj liniji" jer nekom lezi neka oblast a nekom ne, ali i to se moze rijesiti tako sto ce se za spojnice smanjiti br. bodova, kao sto je svojevremeno uradjeno u TV Slagalici. RAZMISLjAJTE O TOME. Nisam najbolje razumio da li je ovako nesto i planirano od 1.maja pod ovim "rotacija pitanja"? P.S. Nisam citao sve komentare tako da ne znam da li je neko vec predlozio ovako nesto. BBoobbaann - BBoobbaann 2010-04-23

@Prevaranti: ovo o čemu pišete je jako slično rotaciji koju koristimo, a da bi Vam pokazali o čemu se tačno radi, uključili smo rotaciju Vašem nalogu do kraja meseca. - Supervizor 2010-04-23

u danasnjoj asocijaciji za resenje kolone A sam dva puta kucala rodendan i oba puta nije bilo tacno da bih na kraju kada se otvorila asocijacija videla da je ipak resenje kolone A bilo rodendan. ZASTO?
- SVETLANA ceca 2010-04-23

@Svetlana: sistem je prihvatao odgovore: Rođendan ili Rodjendan. Možete ponovo odigrati. - Supervizor 2010-04-23

diskutabilno pitanje: orah-orasi je sibilarizacija ILI druga palatalizacija - znaci "palatalizacija" nije potpuno netacan odgovor ? ' ako je to stari naziv to je kao kada bi zapeta bila nepravilan naziv za zarez, ali je i dalje u upotrebi
- masxa 2010-04-23

najbolje da svako da otisak prsta :) - masxa 2010-04-23

pa postoji softver koji je besplatan a sasvim ozbiljan kao firefox, ne biste bili jedini koji su programirali dzabe. nisam znala da je hosting toliko skup. sto nije bar dobrovoljni prilog pa ko oce da vas casti da 1000 a ko nece da 20. sta ce sad ovi ljudi koji su hteli da vam daju 10.000 za genijalnost, a nemaju 10.000/300=33.33333 mobilnih?
a sto vi ne morate da znate (a verovatno mozete) ko je korisnik a korisnik bi trebalo da zna ko ste vi ' pa kao sto na trafici pise koja je firma, mada tacno je, ne pise cija je... ma ok placala sam nekad neki webtickle ali je propao iako sam im dala 5$ za godinu dana - masxa 2010-04-23

@masxa: Firefox ste loše izabrali, niko od njih ne programira džabe, dobija Mozilla fondacija ogromne pare od Googla za svaku pretragu koju iz Firefoxa uradi korisnik browsera (kada koristi ono polje za pretragu gore-desno u uglu). - Supervizor 2010-04-23

zasto sam za tacan broj dobio nula bodova?
- aga-car 2010-04-23

@aga-car: menjali smo nesto na serveru pre par minuta, pa nije bio jos postavljen novi fajl (par igraca se naslo u "procepu" izmedju stare i nove verzije). Mozete ponovo odigrati igru. - Supervizor 2010-04-23

У српском народу постоји пословица: Курва(извините што псујем) говори о поштењу, војник о скраћењу а Ви господине супервизоре само о наплати. Сада тек откривате Ваше намере зашто постоји овај сајт. Слажем се да о Вама не знам ништа, ни ко сте, ни одакле сте, ни како се зовете. Ни до сада игра ове забеве није била јефтина. Ја месечно плачам интернет а сав износ трпшим на Вашу слагалицу. Вероватно Ви, било када наплатите , па макар и после 4-5 месеци. Сада хоћете новац унапред, што је сигурно, сигурно је. Ја Вам нећу дати. Ја нисам ни битан. Признајем варао сам са два и више налога, зезао се до бесвести, играо дупле игре да нешто научим, да се разонодим, да се забавим. Ранг листа ме није интересовала али је остале интересовало како да победе варањем оне који варају. А, варају сви, готово половина играча вара. Значи ово је увек била ранг листа оних - ко од кога боље вара. Награде нема ни за кога али има патолошких типова који моле, цмизде, вапе, плачу да им вратите поене, да играју поново, да уважите њихово мишљење, да буду бољи на ранг листи. После Првог маја број оних који се завркавају и залуђују са овом игром биће много мањи. Уосталом и ово постаје неки ријалити шоу, где се сви нападају, блатње. Ја знам колико знам, знам и шта не знам. Знам ко сам, где сам и какав сам, Многи, на жалост не знају ништа сем да буду нарцисоидни и себични, Уосталом, ово је све добровољни избор сваког од нас; па ко воли нека изволи. Народ све плаћа а неко убира сав новац. Тако је то у Србији, тако у сваком сегменту друштва, Свима адио, мене више нема, од Првог маја са Вама. - ivan dragutinovic 2010-04-23

@Ivan, правићемо се да нисмо прочитали прве 3 реченице што сте написали, јер Вас је очигледно мрзело да читате претходне коментаре. Ни једна од пре 3 реченице није тачна, а одговор на сваку имате на овој страници изнад Башег коментара. Ако мислите да сте вреднији од осталих па не треба да читате шта су други написали, онда нам је јасан став и у остатку ваше поруке. - Supervizor 2010-04-23

@ivan dragutinovic: још једна ствар је јако занимљива, Ви као "месечно плаћате Интернет само због нашег сајта", а у ствари сте отворили налог 27. марта, дакле нисте спојили још ни месец дана играња на сајту. Од 9. априла имате ротацију питања, па сте ето испали из првих 50, баш нам је нешто жао... али не због тога. Овакви играчи нам и не требају на ранг листи, и надамо се да ће и остали преваранти одлучили да неће да нам дају паре за улазак у исту, јер би било много теже борити се са преварантима који плаћају па мисле да тиме имају нека већа права. - Supervizor 2010-04-23

Моје дубоко дивљење Супервизору на сталоженим одговорима на коментаре попут претходног. - Цане Вукић 2010-04-24

OK, hvala. - BBoobbaann 2010-04-24

A sad o onom Vašem "već ste videli rešenje"!
Pa nije to tako za svakog. Ako se zbog nekog pogrešnog tastera na tastaturi pojavi nešto što nije uobičajeno, a što možda neko koristi za pronalaženje rešenja, ne možete svakog povezati sa tim! Uostalom to su Vaše greške, a ne nepažljivih igrača. Pa zato nam bolje upišite nule, nego da nas upoređujete sa navodnim prevarantima. Upišite mi nulu, ali ne ostavljajte mogućnost "IGRAJ" a ne mogu da odigram tu igru, to je prevara sa Vaše strane!
A sad o plaćanju, Rang lista mi nije bitna, ali neću ni učestvovati ako već ne mogu videti koji mi je rezultat u odnosu na druge igrače. Platiti mogu samo oni koji koji pripadaju Vladajućoj klasi koja ima novca na pretek, da mogu platiti i ovo. Običan čovek ne može da živi od svojih primanja (osim ako nije iz Beograda), a kamoli da plati svojih 5 minuta na Slagalici.
Pozdrav svim poštenim i nepoštenim igračima, i ne plaćajte Slagalicu, jer nerealni rezultati nisu Vaša greška! - zsnnj 2010-04-24

stvarno ne razumem mentalitet našeg naroda. u čemu je problem ako neko uloži puno truda u nešto, a pri tom i zaradi neki dinar od toga? ne shvatam čemu ova prepucavanja. lepo piše da će sve ostati isto, svi će i dalje moći besplatno da se igraju do mile volje, a ko hoće da plati neka plati. - Andrej 2010-04-24

Ne razumem.Ja igram,ali moram da platim? - Erazmo 2010-04-24

@Supervizor,pokusajte od 1. maja stavljate odvojeno komentare onih koji bi da igraju i plate za to zadovolstvo - i onih koji iz dobro nam znanih razloga kukaju a MOGU I DALJE IGRATI BESPLATNO (i nikako to da shvate) do mile volje sa 18 naloga!!!!!!!!!! Ipak njih najvise pogadja sto nece moci da se kite svojim (ne)znanjem,dovoljno je to sto trpimo njihove kontinuirane 200+ poene,ne moramo citati zalopojke... - NebojsaJevtovic 2010-04-24

Teško nama, ostadosmo bez onakve igračke veličine... - Vlada T 2010-04-24

@zsnnj: problem koji ste opisali u početku poruke je rešen danas i od sutra bi trebalo da se svima nuliraju takve igre kada prvi put pokušaju da ih odigraju. A ovo da nemate 50 dinara mesečno da platite mi je čudno za nekoga ko očigledno ima para za kupovinu računara i plaćanje Internet pristupa. U svakom slučaju, i dalje će moći besplatno da se igra, a ko nema para za rang listu, ne mora da bude na njoj. - Supervizor 2010-04-24

@Nebojša, dobra ideja, moraćemo nekako da označimo poruke igrača koji igraju za rang listu. Možda da budu druge boje i da bude neka sličica pored imena ili tako nešto, smislićemo već. - Supervizor 2010-04-24

Predlazem da uvedete mogucnost da se poeni dobijaju i u zavisnosti od brzine resavanja pitanja.Npr.ako u igri slagalica rec napravis u roku manjim od 30 sekundi da dobijes 2 poena(uz uslov da rec mora biti duza od recimo 7 slova), ili da ako resimo tacan broj brze imamo dodatne benefite, kao i kod skocka( manje pokusaja-vise poena, a ne samo 30 ili 20).U nadi da cete mozda uvaziti neku sugestiju puno vas pozdravljam - janicar 2010-04-25

i podrzavam resetovanje rang liste od 01.05., jer ce nakon toga biti biti puno realnija... - janicar 2010-04-25

Predlazem registraciju kao na recimo "limundu" ,posaljes sliku svoje licne karte, adresu itd, pa bi se onda moglo razmisljati o eventualnim nagradama za igrace, naravno u zavisnosti od broja prijavljenih, tako bi bili stimulisani i mi i vi. - Gale Djordjevic 2010-04-25

Danas sam rjesio asocijaciju u zadnjim sekundama i u momentu kad sam ukucao zadnje slovo isteklo je vrijeme i nije mi priznato rjesenje,cini mi se da sam ukucao zadnje slovo prije isteka vremena ali nisam siguran jer su bili djelici sekunde u pitanju.
- Donald 2010-04-25

@Dallibort: tesko da su bili delici sekunde u pitanju, jer nakon isteka vremena (kada na satu pise 0) sistem ceka jos cele 2 sekunde pre nego sto ispise da je vreme isteklo. Ovo smo namerno napravili zbog takvih situacija. No, mozda bi mogli da povecamo vreme za ovu igru na 180 sekundi. Sta o tome misle drugi igraci? - Supervizor 2010-04-25

Искрено, ово је последњи пут да учествујем у овој сулудој преписци и надмудривању. Ја сам отворено признао да сам преварант јер сам играо са више налога, од којих је један био месечни победник за месец децембар 2009. године. Тада уважени супервизор, који се никада није представио ко је и како се зове, није хтео да објави фамозну ранг листу, јер му се није уклапало да неко анониман руши његов плагијаторски сајт , за који никоме није платио ауторска права, већ је копирао све игре Тв слагалице, за које су напаљени играчи бесплатно слали питања. Преварант сам постао свесно када сам видео да се само једни исти налози надмудрују да преваром буду бољи од превараната. Част изузецима, али више од половине играча игра са преваром.
Када сам се огласио, први пут, на мене је бачена анатема као да сам крив за све преваре на овом свету. Ватрени јуришници подржавају идеју да се од Првог маја наплаћује по 50 динара за улазак на ранг листу.(Боже мој, 50 динара кућу не обара) а сви играју игру бројева. А статистика каже: Ако око осам хиљада играча уплате по 50 динара то је месечно 400 000 динара или око 4 000 евра, плус износ од прихода са интернета.
Срамота ме: Јасно је да неко жели зараду од око 4000 евра месечно, када је моја плата са факултетском дипломом 400 евра,
Па ко је онда преварант ?
Поштени играчи, тражили сте, гледајте !
Игра више није тако наивна а супервизор је мудар, ако нема више супервизора у истом тиму.
Свима поздрав и нема више реплике ! - ivan dragutinovic 2010-04-25

Ne moras da platis, to je tako jednostavno. - imagine 2010-04-25

Ja ne zelim da placam ulaz na ovu stranicu , izaci cu ako se desi da mi nesto u vezi ovoga stigne na racun mobilnog ili fiksnog telefona.Nadam se da ce vam tako otpasti stranica jer bi svi normalni ljudi trebalo da se iskljuce odavde zbog placanja.Dovoljno je sto placamo internet zar ne ljudi??? - Dacka97 2010-04-25

dali uigri KO ZNA ZNAsada zaračunavate 3 poena po pitanju današnjih 9tač.odgov.x3=27 HVALA!!!! - vasilije savić 2010-04-25

ŠTO SE TIČE MESEČNE PRETPLATE NA OVU IGRU JA JE LIČNO NE PODRŽAVAM MESEČNA PRETPLATA NA INTERNET NIJE TAKO MALA 2100DIN.PA ZAR TRBA IMATI JOŠ DODATNIH TROŠKOVA? HVALAAAA!!!!!! - vasilije savić 2010-04-25

@ivan, zar Vi stvarno verujete da ce neko platiti da bi video da je 3583 na listi... ... ... izvinjavam se, morao sa prvo da prestanem da se smejem. No, lepo ste napisali šta Vas u stvari muči, a to je da ste se prevarom trudili da bi bili prvi u decembru 2009 i onda nismo objavili listu. To je u stvari ono što Vas je pogodilo, a ne plaćanje za ulazak u rang listu. - Supervizor 2010-04-25

@Dacka97 i @vasilije, ne znamo da li je neko ovde lud ili Vi možda ne znate da čitate, ali je već nekoliko puta iznad napisano se NE PLAĆA NIKAKVA MESEČNA PRETPLATA, već samo ulaz u rang listu. Možete i dalje BESPLATNO igrati sve igre kao i do sada. - Supervizor 2010-04-25

Jedno pitanje za @ivana dragutinovica i slične: Šta kažete na ideju da mi lepo ugasimo ovaj sajt? Malo smo se umorili od ove glavobolje i odgovaranja na komentare. Lepo da isključimo sajt, i niko se više neće nervirati. Izgleda da postoje ljudi u našoj zemlji kojima smeta sve što iole funkcioniše, pa to onda treba rušiti i biti žestoko protiv toga. Što da ne, ugasilo se toliko domaćih firmi, pa šta je jedan Internet sajt. Idite lepo pa igrajte onda igre negde drugde kada se to desi... ali čekaj, pa to možete i sada. Znači, ne moramo da gasimo sajt zbog Vas, a ako Vam se ne sviđa Vi lepo idite na neki drugi, ili još bolje napravite svoj sajt. Evo imamo domen www.tvslagalica.rs koji nam ne treba, pa ćemo Vam ga pokloniti kada napravite Vaš sajt i tamo onda možete praviti pravila kakva god želite. Možda čak i dođemo da igramo, zanimljivije je kada ne znaš unapred odgovore na sva pitanja. Ako nas primite, naravno. - Supervizor 2010-04-25

@vasilije, od 25. aprila u igri Ko Zna Zna se dobija 3 poena za tačne, i -1 za netačne odgovore. Maksimum koji se može osvojiti je 30 poena, kao i za igre Slagalica, Moj Broj, Skočko. - Supervizor 2010-04-25

@ivan dragutinovic matematika Vam nikako ne valja. Prvo, nema 8000 igrača, već je mesečno aktivno oko 4000. Znači, već smo na 2000 eur. Drugo, od 300 dinara koliko plaća korisnik, mi dobijamo svega 120. Znači, već smo na 800. Treće, od tih 2000 igrača koji igraju će verovatno svega njih 50-tak stvarno platiti, to su oni koji imaju pravo znanje. Nema šanse da će ulaz u rang listu platiti neko da bi video da je 234-ti na listi ili slično. Dakle, REALNO, mi ćemo preko SMSa dobiti oko 20 eura mesečno. Taman dovoljno da se pokriju troškovi web hostinga i Internet domena. Evo, bićemo srećni da bude tako i da budemo na pozitivnoj nuli. Drugih prihoda nema, osim ako znate nekog sponzora koji bi hteo da stavimo njegov baner na sajt :) Ako mislite da nismo u pravu, evo , dajte nam 20.000 eur (to je zarada svega 5 meseci po Vama) i mi ćemo Vam dati kompletan sajt. Za prvih godinu dana ćete zaraditi 48.000, prilično dobro, zar ne. Za 5 godina ćete 240.000 eura. Fenomenalno, zar ne? Šteta da neko ko je završio fakultet (ili bar tako tvrdite) ne poznaje neke osnovne stvari i samo tako iznosi neke tvrdnje bez pokrića. Nadam se samo da Vam diploma nije iz Ekonomije, onda bi stvarno bilo sramota. - Supervizor 2010-04-25

prvi put se izjašnjavate da se plaća samoulaz na rang listu(ili ja tek sada shvatam),što daje neke nove momente i navodi me na novo razmišljanje što znači u principu prihvatam uz jedno pitanje ulazak na sajt koliku važnost ima vremenski(meseca, dana,itd.)? - vasilije savić 2010-04-25

@vasilije, pogledajte četvrti po redu komentar na vrhu ove stranice. - Supervizor 2010-04-26

opet ista greska u spojnicama kao i kod godina pevaca od ranije !!!! - dilber 2010-04-26

Smijesna je vecina ovih komentara. Nisam, doduse, sve procitao. Moj prijedlog je da se, ako vec mora, uvede placanje na mjesecnom nivou, tj. da se ne placa za sest mjeseci unapred. Psiholoski je prihvatljivije platiti 50 din svaki mjesec nego jednom u pola god. platiti 300. Tako bi mozda bilo vise od pedesetak onih koji ce platiti da udju na rang listu a i manje onih koji ce kukati. Interesuje me sta supervizor misli o ovome? P.S. Izvinjavam se ako je ovo neko vec predlozio, jer kazem jos jednom, nisam procitao sve komentare. - BBoobbaann 2010-04-26

Podrzavam prethodni predlog da pretplata ide svakog meseca, dok ne vidimo kakvog ce to efekta imati.
A posle kako hocete, i da se ostavi mogucnost ulaska na rang listu i za uplate na kraju meseca, jer nemamo svi ni onih 50 dinara viska para. Neko zivi sa 300 Eura i 4 clana, a zar zbog toga treba da ostane nepismen i nema internet. I da pitanja budu ista za sve bez obzira da li placamo ili ne. Necemo trpeti takvu diskriminaciju, kad vec trpimo novcanu diskriminaciju.
- zsnnj 2010-04-26

I ako sam vec pogledao resenje pogresnim udaranjem tastera, zasto se ne upisuje resenje slagalice sa 6 slova koje niste prikazali. - zsnnj 2010-04-26

@zsnnj, resenja se ne upisuju zato sto ne treba pritiskati pogresne tastere i gledati resenja. Mada, kod Vas to nije bio slucaj, Vasa rec "TRAVITI" ima 7 slova. Sto se tice diskriminacije, nema nikakve diskriminacije - svi dobijaju pitanja iz istog skupa pitanja, samo ne istim redosledom. Dakle, ne morate nista da placate, jedina razlika je da Vam ime nece stajati na rang listi, sve ostalo je isto. - Supervizor 2010-04-26

interesuje me obzirom da ce placanjem putem sms-a postojati rotacija pitanja, da li ce ostati na snazi ranije pravilo da ako igru ne odigras za 3 dana da ces moci to kasnije ali sa racunjanjem bodova na 80% prvobitnih.Mislim,ako vec ko zeli plati to porukom ne bi ga trebalo ogranicavati da igra ko sumanut da mu ne "kaliraju" moguci bodovi. Cesto imam obaveze i ne mogu prici kompu i duze od 3 dana,pa mi je stvarno bezveze da posle znam da u startu cu biti slabiji od ostalih za 20%.Pitam admina za pojasnjenje kao i ostale za misljenje o tome.Pozdrav i samo napred! - Tomcha 2010-04-26

@Tomcha: umanjenje će ostati, i biće 35% umesto dosadašnjih 20%. Bez tog umanjenja rotacija nema nikakvog smisla. Dovoljno je da neko sačeka poslednji dan u mesecu, odigra lepo sve igre sa jednog naloga i samo ih ponovi onda na drugom sa perfektnim rezultatom. Umanjenje će biti ukinuto igračima koji nisu na rang listi, sve dok ne odluče da uđu u istu - i u tom trenutku će im biti svi prethodni poeni automatski umanjeni za 35%. Uskoro ćemo objaviti sva nova pravila u vezi igranja, tako da će biti jasnije kako će sve funkcionisati od prvog maja. - Supervizor 2010-04-26

Supervizore, svaka cast na strpljenju, zivcima i toleranciji. Pustate svaki komentar cak i onaj koji se moze da se svrsta u kategoriju "za nepoverovati". Po pravilu posle takvih komentara sledi jos 10 komentara koji se nastavljaju na ovaj koji nema veze sa bilo cim... Administracija-urednistvo bi trebala da podrazumeva i otklanjanje glupih pitanja, nesporazuma, banovanje... Uvedite neka pravila za komentare... Prijateljski pozdrav! - Fellow 2010-04-26

Usput, ako menjate pravila igara objavite to na Naslovnoj stranici. Ja sam se isto zacudio za poene u KZZ ali sam tek procitavsi komentare skontao... - Fellow 2010-04-26

Ja se izvinjivam na spamovanju ali naviru mi ideje :)
Moze li da se uvede opcija "Prikazi komentare od moje poslednje posete" i nesto kao "Prikazi moje komentare" - Fellow 2010-04-26

@Supervizor,okani se Donkihoterije,i predji na konkretna obavestenja u vezi igre od 1.5. jer je to koliko za 4-5 dana!! Meni mirise na odlaganje pocetka do daljnjeg,mozda gresim... - NebojsaJevtovic 2010-04-26

@Ctl: na dnu naslovne stranice imate link "arhiva" i u drugom delu te stranice imate slozene najnovije komentare. - Supervizor 2010-04-26

@Nebojsa, ova "Donkihoterija" je samo zabava, ne moze covek da programira i testira sajt po ceo dan, treba se malo i opustiti. Trebalo bi da sve bude zavrseno u sledeca 2 dana. Znam da deluje tesko verovatno, ali sve ove sitne druge izmene su vezane za to. Na primer, mogucnost davanja primedbi na igre odmah nakon odigravanja, ali tajno, bez pisanja na sajtu, je jos jedan preduslov kvalitetne rang liste bez otkrivanja odgovora. Posto ce svi imati rotaciju, nece biti ni puno smisla da se javno pise, jer drugi igraci nece imati pojma o cemu se radi. Obavestenje sa detaljima ce biti verovatno u cetvrtak kada bude sve napravljeno i krenemo da testiramo. Verovatno ce i uplate moci da se pustaju vec u cetvrtak unapred, a vazice od 1. maja. - Supervizor 2010-04-26

Sto se tice mesecnog placanja, prvo smo to i hteli, ali je dosta problematicno. Zamislite da dolazite prvi put na sajt, i da je recimo 18 maj. I sta sad, ako uplatite mesec dana, kako to da radi? Prvih 15 dana igrate igre sa umanjenjem poena, nema sanse da budete u vrhu, a na kraju meseca vam istice pretplata. Mesecna pretplata je ok kada se placa na pocetku (ili blizu) meseca. No sada je vec svakako kasno. Dosta dugo smo cekali da nam se odobri broj i kljucna rec i konacno smo dobili kljucnu rec za iznos 300 dinara. Ako bi hteli sada da menjamo, morali bi ponovo da prolazimo kroz celu proceduru. Ne traje to predugo, ali sigurno ne bi uspeli pre 1. maja. - Supervizor 2010-04-26

jupiiiiiiii :))))
jedva chekam ovo placanje i takmicenje ;)))
pozdrav supervizorima , i organizatorima i svaka cast na ovolikom strpljenju prema ovolikim mentolima ;)) - tomic tomic 2010-04-27

@Supervizor,pod Donkihoterijom sam podrazumevao raspravu sa bundzijama'kao sto pise u komentaru iznad,svaka cast na tolikom strpljenju...A kome je 300 din za sest meseci mnogo - ima besplatnu igru,i ovo do sada sto se igralo,dinarcic sa ulice da se stavljao u dzep svakodnevno,skupilo bi se vise! - NebojsaJevtovic 2010-04-27

Dobro!
Pozdrav od prekjuče! - zsnnj 2010-04-28

ja stvarno nerazumijem zasto se tolika halabuka digla oko tih uplata..znam takodje da nikom pare ne padaju sa neba bio u inostranstvu ili u otadzbini,ali ako ce se mociigrati i besplatno zasto tolika hajka..ja nisam neki IQ master ali je podsticaj takmiciti se na fer nacin i neznam kome je zadovoljstvo na prevaru postizati neki superioran rezultat gdje je nagrada cisto psiholoska tj. samodokazivanje...novi sam ovdje ali licno se nadam da ce ovaj sajt ostati da traje dovoljno da budem veteran - Sofric D 2010-04-29

Ipak nisam pogresio,cetvrtak vece - a nista o obavestenju! Sutra popodne kada se vratimo sa posla pitanje ja kada cemo sesti za racunar,nakon toga je tri dana praznika,dakle,realno je da vecina pocne da igra od 4. maja,samim tim vec gube/gubimo 35% poena za 1.5.,ja licno nemam motiv da u startu krenem hendikepiran za nekih 40ak poena... - NebojsaJevtovic 2010-04-29

@Nebojsa: testiramo sistem, ima određenih problema koji se još moraju rešiti - zato nema nikakvog obaveštenja. No, primedba za prvi maj je na mestu, tako da ćemo napraviti da umanjenje 35% radi od 6. maja. Dakle, igre od 1. i 2. maja će moći da se igraju još i 4. i 5. maja bez umanjenja poena. - Supervizor 2010-04-29

Zašto mnogi misle da će se igrati i bez rang liste?
Igra nije igra ako nema takmičarski karakter, osim ako se neko ne sprema i trenira za kviz "Slagalicu".
Pozivam sve koji igraju da odustanu ako ne postoji rang lista za besplatne igrače.
Bez takmičarskog karaktera igra gubi svaki smisao!
Osim ako neko želi da se takmiči sam sa sobom! - zsnnj 2010-04-29

...i tako reče zsnnj koji je trenutno na 812 poziciji na mesečnoj i na 1938. poziciji na ukupnoj rang listi. Zar Vam je stvarno ova 812-ta pozicija neko merilo takmičarskog duha kada ispred Vas ima oko 150 prevaranata? - Supervizor 2010-04-29

nema veze koje je ko mesto, nego sta dobija onaj ko je recimo medju prvih 20, mozete da uvedete neki besplatni mesec interneta ili slicno...Da li moze danas da se uplati za rang listu i sta se tad desava - tamara m. 2010-05-06

@tamara, ne znamo kako mislite da uvedemo besplatan mesec Interneta, kada mi nismo Internet provajder. Moze danas da se uplati: ulazite u rang listu a poeni osvojeni u toku maja Vam se umanjuju za 35% jer ste igrali bez rotacije pitanja. Alternativno, mozete otvoriti novi nalog i na njega uplatiti SMS (pre igranja igara!) i onda cete imati 100% poena koje osvojite. - Supervizor 2010-05-06

Dodaj komentar

Samo registrovani korisnici sa 5000 ili više poena mogu da ostavljaju komentare.

 

Stranica kreirana za 0.0200 sec.

Copyright © 2024